کد خبر: ۱۳۱۵۲۷
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۰:۰۳

محصولی: جبهه پایداری جریانی است که تحت نظارت فقهای بابصیرت حرکت می‌کند

مرزبندی با جریان انحرافی یکی از اصول جبهه پایداری است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو ارشد جبهه پایداری گفت: مرزبندی با جریان فتنه، مرزبندی با جریان انحرافی و تبعیت مطلق از ولایت فقیه سه اصل مهم جبهه پایداری است. 

صادق محصولی در جلسه پرسش و پاسخ نخستین همایش جبهه پایداری اظهار داشت: این جبهه صرفا یک حزب نیست بلکه یک جریان است که تحت نظارت فقهای با بصیرت حرکت می‌کند و دغدغه اصلی فقها و اعضای جبهه پایداری پیروی از نظرات ولی فقیه حضرت آیت‌الله خامنه ای است.

وی مرزبندی افزود: این جبهه با پرهیز از کار حزبی و فارغ از تشکیلات حزبی در صدد وحدت و وصول به شاخصه های مکتب امام می باشد.

این عضو جبهه پایداری با بیان اینکه تمام تلاش‌مان را برای نهمین دوره انتخابات مجلس به کار می‌گیریم بیان داشت: برای انتخابات مجلس سه رکن را می‌توانیم در نظر بگیریم نخست مبانی وحدت و مرزبندی‌ها که شامل مرزبندی با فتنه، مرزبندی با جریان انحراف و تبعیت مطلق از ولایت فقیه است و دوم اشراف فقهای معظم بر این حرکت و سوم اعتماد به رویش‌های اسلامی به ویژه رویش‌های پس از سوم تیر.

وی افزود: کسانی که در جبهه پایداری هستند چه در گذشته و چه در حال پیشرو بوده‌اند اما متاسفانه برخی این جبهه را رقیب خود می‌دانند و اخبار کذبی را انتشار می‌دهند.

این عضو جبهه پایداری گفت: از جمله این اکاذیب که عنوان می‌شد این بود که رهبری در دیدار با آیت‌الله مصباح فرموده‌اند افراد را از تشکیل دادن این حزب منع کنید و یا اینکه اعلام کردند آیت‌الله مهدوی کنی مخالف تشکیل جلسه اعلام موجودیت جبهه پایداری هستند در حالیکه بنده و جناب آقاتهرانی به دیدار ایشان رفتیم و ایشان فرمودند من چنین چیزی نگفتم و منظورم وحدت شما بوده است.

محصولی یادآور شد: جبهه پایداری اعلام می‌کند که استراتژی ما وحدت است و با توجه به این اصل به فعالیت خود در عرصه انتخابات نهم مجلس ادامه می‌دهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین