کد خبر: ۱۳۱۹۹۸
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۲

قنبری: نگرانیم کمیته حل اختلاف قوا زورش به احمدی‌نژاد نرسد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: داریوش قنبری در ارزیابی خود از نتیجه حاصل از کمیته ویژه حل اختلاف دولت و مجلس گفت: با توجه به یکه‌تازی‌های آقای احمدی‌نژاد که حکمیت‌پذیر نیست و فردی نیست که خود را تابع اینگونه کمیته‌ها بداند بعید می‌دانم ایشان تسلیم نظراتی شود که توسط کمیته اعلام خواهد شد.

به گزارش آفتاب، نماینده اصلاح‌طلب ایلام در گفت‌وگو با پارلمان‌نیوز افزود: شاید روسای سایر قوا تصمیمات کمیته را بپذیرند اما بعید می‌دانم این کمیته بتواند موفقیتی در پذیرفتن خواسته‌هایش از سوی احمدی‌نژاد حاصل کند.

این نماینده مجلس به این احتمال اشاره کرد که رئیس دولت انتظار داشته باشد کمیته مذکور، اختیارات او را در برابر مجلس افزایش دهد، و افزود: این نگرانی وجود داد که کمیته زورش به آقای احمدی‌نژاد نرسد و به سایر قوا فشار بیاورد که در مقابل احمدی‌نژاد کوتاه بیایند.

سخنگوی فراکسیون خط امام مجلس همچنین در پاسخ به سوالی در مورد فعالیت احزاب و جبهه‌های وابسته به دولت که با اهداف انتخاباتی شکل گرفته‌اند گفت: گروه‌هایی با عنوان جبهه شکل گرفته که فعالیت آنها قانونی نیست و از عنوان جبهه برای جذب طیف‌های مختلف اصول‌گرا استفاده کرده است.

قنبری اظهار داشت: احمدی‌نژاد که می‌داند تشکیلات سنتی اصول‌گرا از او حمایت نمی‌کنند و از طرفی به دنبال تزریق کاندیدای مورد‌نظر خود به مجلس است می‌خواهد با این روش بقیه اصول‌گرایان را به سمت خود بکشاند.

وی انگیزه ایجاد اینگونه تشکل‌ها را ناامیدی احمدی‌نژاد از حمایت اصول‌گرایان سنتی دانست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین