کد خبر: ۱۳۲۰۰۳
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۶

وقتی لاریجانی فک برادرزن رو پایین آورد!

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: جلسه چهارشنبه گذشته مجلس شورای اسلامی در خصوص رای اعتماد به 4 وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارتخانه های «کار، تعاون، رفاه اجتماعی»، «صنعت، معدن، تجارت»، «نفت» و «ورزش و امورجوانان» یک حاشیه بسیار جالب داشت. 

این بار هم زمانی که تعدادی از نمایندگان هنگام شمارش آرا کنار میز هیئت رئیسه بودند، بعضا متوجه نبودند که صدایشان از طریق بلندگوی آنجا مستقیما روی آنتن رادیو فرهنگ می‌رود و همه صدایشان را خواهند شنید.

در پخش مستقیم مشروح این جلسه از رادیو فرهنگ حین شمارش آرا، برخی نمایندگان که در حال شوخی بودند یکی از آنها گفت: ولی امروز رییس سنگ تموم گذاشت‌ها! همچین اومد ... فک برادرزن رو آورد پایین! و بعد با خنده گفت: مطهری اومد بالا گفت: من خونه حسابش رو می‌رسم».


گفتنی است دکتر علی مطهری، برادر همسر دکتر علی لاریجانی است که در جلسه رأی اعتماد به عنوان مخالف رستم قاسمی - وزیر پیشنهادی نفت- نطق کرد و گفت: مخالفت من با روند ورود نظامیان به قدرت سیاسی و دولت است و این را برای کشور مضر می‌دانم.

پس از آن آقای لاریجانی در رد سخنان مطهری مطالبی را ایراد کرد. وی تلقی مطهری و نگرانی وی در پیوند نظامیان با مسئولیت​های نفتی و سیاسی را نادرست خواند و گفت: اگر کسی در دوره جنگ مسئولیت داشته، خبط که نکرده است. باید افتخار کرد که این افراد همچنان مسئولیت​هایی را می پذیرند و من مطلعم که ایشان مدت​ها مخالف پذیرش این مسئولیت بود و فرمانده سپاه هم مخالف بود و حتی در مشورت، من هم به ایشان گفتم که نگران ادامه فعالیت قرارگاه هستم که در غیاب شما چطور به فعالیتش ادامه خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین