کد خبر: ۱۳۲۱۳۰
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۲

خطر محرومیت در کمین تماشاگران پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اسماعیل حسن‌زاده، سرپرست کمیته انضباطی درخصوص رای صادر شده برای دو باشگاه پرسپولیس و ملوان اظهار داشت: تیم‌های ملوان و پرسپولیس به دلیل مسائل حاشیه‌ای و شعارهای ناشایستی که هواداران‌شان در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر دادند با جرایم نقدی و تذکر کتبی مواجه شدند.

وی افزود: کمیته انضباطی برای باشگاه پرسپولیس 10 میلیون و باشگاه ملوان سه میلیون تومان جریمه در نظر گرفته است. ضمن اینکه به هر دو باشگاه تذکر کتبی داده شده که اگر تخلف تماشاگران‌شان تکرار شود محرومیت آنها را در پی خواهد داشت.

سرپرست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: این جرایم به این دلیل بود که هواداران ملوان شروع کننده بوده، شعارهای ناشایستی در اعتراض به فینال جام حذفی فصل گذشته سردادند و همچنین به هواداران پرسپولیس توهین کردند. هواداران پرسپولیس نیز شعارهای ناشایست و زشتی داده و به داور توهین کردند.

حسن‌زاده در خصوص اعتراض تیم مس سرچشمه مبنی بر استفاده تیم سایپا از بازیکن غیرمجاز اظهار داشت: هنوز هیچ‌گونه شکایت رسمی از سوی مسئولان مس سرچشمه و گزارشی از ناظر سازمان لیگ به دست ما نرسیده است. بنابراین هیچ‌گونه اقدامی را در این خصوص نمی‌توانیم انجام دهیم.

وی در خصوص صحبت‌های مطرح شده از سوی مایلی کهن مبنی بر تبانی برخی از افراد در فینال جام حذفی چهار فصل پیش گفت: اگر افراد یا باشگاهی در این خصوص شکایت حقوقی کنند که این شکایت از مجاری قانونی به ما ارجاع شود به طور جدی پیگیری می‌کنیم.

سرپرست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خاتمه تصریح کرد: اگر مایلی‌کهن نتواند اتهام‌هایش را ثابت کند، محرومیت‌های مختلفی را طبق آیین نامه برای او در نظر می گیریم و با این موضوع برخورد می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین