کد خبر: ۱۳۲۱۳۱
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۳

اعتراض سپرده‌گذاران همدانی نیروهای یگان ویژه را به خیابان آورد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: از همدان خبر می‌رسد اعتراض سپرده‌گذاران مؤسسه قرض‌الحسنه احسان الزهرا همدان نیروهای یگان ویژه را به میدان کشید.
 
رفع نشدن دغدغه سپرده‌گذاران مؤسسه قرض‌الحسنه احسان الزهرا همدان آنان را بر آن داشت که صبح روز شنبه بار دیگر در مقابل فرمانداری همدان اقدام به برپایی تجمع اعتراض‌آمیزی کنند.
 
شدت حضور و شعارهای آنها علیه فرماندار باعث شد که این بار یگان ویژه نیروی انتظامی در محل حضور یافته و با محاصره کردن سپرده‌گذاران اجازه ندهد این اجتماع به خشونت کشیده شود یا احیاناً دست‌خوش فرصت‌طلبی دیگران گردد.
 
فرماندار همدان به سپرده‌گذاران نزد این مؤسسه قول داده بود حساب‌های مؤسسه فوق از سوی مسئولان قضایی مسدود شده و جای نگرانی نیست، اما ظاهر امر پیداست این نگرانی و دغدغه رفع نشده است.
 
مؤسسه قرض‌الحسنه احسان الزهرا همدان به دلیل سوء‌مدیریت و پرداخت بیش از ظرفیت تسهیلات قادر به ادای تعهدات قانونی خود در مقابل سپرده‌گذاران نبوده و هم اکنون میلیاردها ریال سپرده‌های تعداد زیادی از شهروندان همدانی در بلاتکلیفی بسر می‌برد.
 
شنیده‌های موثق و در عین حال رسمی حاکیست خانم ف ن مدیر مؤسسه احسان الزهرا همدان که قصد خروج از کشور را داشته در تبریز بازداشت شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین