کد خبر: ۱۳۲۲۱۹
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۳۲

ساکت از مدیرعاملی باشگاه سپاهان برکنار شد

ساکت: این مسئولیت من را فرسوده کرده بود/ از امشب احساس سبکی می‌کنم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیرعاملی که در 10 دوره گذشته رقابت‌های لیگ برتر مدیریت باشگاه سپاهان اصفهان را برعهده داشت و تیم فوتبال این باشگاه را چند دوره قهرمان لیگ و نایب قهرمان آسیا کرد از سمتش برکنار شد. 

به گزارش آفتاب به نقل از مهر، باشگاه سپاهان که پرافتخارترین باشگاه ایران در 10 دوره گذشته رقابت‌های لیگ برتر لقب گرفته است، در پایان فصل دهم دچار تغییراتی شد که مهمترین آن محدود کردن بودجه این باشگاه برای فصل نقل و انتقالات و حضور در لیگ یازدهم بود.

رفتن امیر قلعه‌نویی که این تیم را قهرمان لیگ کرده بود و مشکلاتی که به دنبال آن ایجاد شد این احتمال را بوجود آورد که باشگاه زردپوش اصفهانی بزودی شاهد تغییرات جدیدتری خواهد بود.

در همین راستا اعضای هیأت مدیره باشگاه سپاهان محمدرضا ساکت مدیرعامل سال‌های اخیر این باشگاه را از سمتش برکنار کردند و علیرضا رحیمی را به عنوان جانشین وی معرفی کردند.

ساکت: این مسئولیت من را فرسوده کرده بود 
از امشب احساس سبکی می‌کنم
نـامزد ریـاست فدراسیون فوتبال نمی‌شوم
 

مدیرعامل مستعفی باشگاه سپاهان می گوید با استفاده از تجربیات مدیر عامل جدید، سپاهان در دهه 90 به موفقیت های بیشتری خواهد رسید. 

به گزارش آفتاب، محمدرضا ساکت در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تصمیم‌اش برای استعفا از مدیر عاملی باشگاه سپاهان گفت: من 81.5.5 در سپاهان مسوولیت گرفتم و این مسوولیت من در سه دوره سه ساله ادامه داشت و با توجه به فشار کار اجرایی، شرایط جسمانی و خستگی مفرت از مدتها قبل درخواست کناره گیری داشتم. امسال هم اصرار داشتم که قبل از لیگ از سمتم کناره گیری کنم اما به دلیل دوران حساس نقل و انتقالات از من خواسته شد که به کارم ادامه دهم تا اینکه سرانجام در 90.5.5 مراتب را تقدیم کردم و خواستم درخواست استعفایم محقق شود و بعد از صحبت با دکتر سمیعی‌نژاد ایشان استعفایم را پذیرفت. 

وی افزود: با این‌ حال مدیر عامل کارخانه فولاد مبارکه از من قول گرفت که کماکان در هیات مدیره حضور داشته باشم و به عنوان نایب رییس هیات مدیره به کارم ادامه دهم و من هم چون خودم را سپاهانی می بینم به این پیشنهاد پاسخ مثبت دادم تا بتوانم به باشگاهم کمک کنم. بعد از 9 سال باید از مردم که همواره ما در کنارشان بودیم تشکر کنم و تمامی موفقیت های سپاهان را مرهون لطف خدا،‌ ائمه اطهار،‌ تلاش اعضای هیأت مدیره در این 9 سال، همه مدیران کارخانه از جمله: دکتر اسلامیان، مهندس رجایی، دکتر سمیعی نژاد و بازیکنان و کادرهای فنی می‌دانم. 

ساکت با بیان اینکه سپاهان قائم به شخص نیست، به ایسنا گفت: الزامات حرفه‌ای در سپاهان نهادینه شده و باشگاه راه خودش را بلد است. خوشحالم رحیمی پیشنهاد مدیریت باشگاه سپاهان را پذیرفت. حضور چنین فرد بزرگی در سمت سابق من برایم قابل افتخار است. او سپاهانی اصیل است و فردی توانا است و انتظار می رود همه رسانه‌ها و افکار عمومی از سپاهان به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حمایت کنند. باید در اینجا از فدراسیون فوتبال، مربیان، بازیکنان، رسانه‌ها،‌ هواداران،‌ پرسنل باشگاه و کارگران زحمت کش کارخانه فولاد مبارکه تشکر کنم و از آن‌ها حلالیت بطلبم. 

وی در پاسخ به این سئوال که بسیاری موفقیت های سپاهان را مرهون ثبات مدیریت این باشگاه می دانستند و آیا نگران نیستید که با این تغییرات سپاهان دچار مشکل شود گفت: ثبات مدیریت به معنای حضور دائمی یک فرد در یک پست نباید تعبیر شود، من 9 سال به عنوان مسئول اجرایی در باشگاه حضور داشتم و این مسئولیت مرا فرسوده کرد، من در این مدت نمی توانستم به خانواده‌ام برسم و به لحاظ جسمی هم دچار مشکلاتی شدم. سال گذشته دو سه مرتبه بستری شدم اما از امشب احساس سبکی بیشتری خواهم داشت، درست است که احساس مسئولیتم هم‌چنان وجود خواهد داشت اما دیگر مسئولیت اجرایی با من نیست، فکر می‌کنم حضور 9 ساله برای من کافی بود. 

ساکت در پاسخ به این سئوال که آیا نگرانی نهالی که شما و همکارانتان از سال‌های قبل کاشته اید نیستید؟ گفت: حتماً همین‌طور است، خون دل‌های زیادی توسط افراد مختلف خرده شده که همه آن‌ها دغدغه سپاهان را داشتند و نگرانی آن‌ها در نهایت سپاهان را به نهالی برومند و موفق ترین باشگاه ایرانی در دهه 80 تبدیل کرد اما مطمئنم با حضور رحیمی و انرژی بالا و تجارب شایسته‌اش سپاهان می‌تواند در دهه 90 هم درخشان ظاهر شود. 

وی در پاسخ به این سئوال که ممکن است این گمانه‌زنی مطرح شود که پس از استعفای شما از سپاهان خودتان را آماده حضور در انتخابات آتی فدراسیون فوتبال می‌کنید گفت: آن قدر کار اجرایی مرا فرسوده کرده که در حال حاضر به کار اجرایی فکر نمی‌کنم، 9 سال کار فشرده مرا مستهلک کرده و دیگر نمی‌خواهم به کارهای اجرایی بپردازم، می‌خواهم فرصتی داشته باشم تا به خودم و مسایل شخصی بپردازم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
0
0
امیدوارم سپاهان بااین کار ضربه ای نبینه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین