کد خبر: ۱۳۲۲۵۷
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۱

سردارنقدی: نتانیاهو خودش را برای قفس آماده كند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در خصوص وضعیت بغرنج رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: همانطور كه امام خامنه‌ای در جمع مسئولان نظام فرمودند، صهیونیست‌ها امروز در محاصره كامل مجاهدین اسلام هستند و به آنها توصیه می‌كنیم برای حفظ جانشان تا دیر نشده به كشورهای خود برگردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به تهدیدات پوشالی رژیم صهیونیستی نسبت به ملت‌های مسلمان تاكید كرد: نتانیاهو و صهیونیست‌ها اگر احساس می‌كنند عرضه‌ای دارند، ابتدا مجاهدین حماس را در غزه كنترل كنند و بعد برای ملت‌های مسلمان خط و نشان بكشند.

وی افزود: پاسخ ما به تهدیداتی از این دست، این است كه سران رژیم صهیونیستی و آقای نتانیاهو باید خودشان را برای قفس آماده كنند.

نقدی با یادآوری حبس و محاكمه مجاهدان مسلمان در قفس‌های دیكتاتور سابق مصر گفت: دوره حبس شدن در قفس‌ها برای مجاهدین به پایان رسیده و زمان در قفس شدن شاهان مستبد فرا رسیده است.

وی در پایان با تاكید بر قاعده "یوم المظلوم علی الظالم، اشد یوم الظالم علی المظلوم " خاطرنشان كرد: بازخواستی كه شاهان ظالم و سران استكبار جهانی پس می‌دهند بسیار سخت‌تر از كردار زشتی است كه با مجاهدین انجام دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین