کد خبر: ۱۳۲۲۹۴
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۵

پخش «سه دونگ سه دونگ» برای یزدی​ها ممنوع شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پخش سریال رمضانی «سه دونگ سه دونگ» که به سفارش شبکه تهران تهیه شده در حالی در یزد متوقف شد که سه قسمت از آن به روی آنتن رفت و علاقمندان این سریال از شب چهارم ماه مبارک رمضان همچنان در انتظار تماشای این برنامه هستند.

بر اساس روال سال​های گذشته سریال​هایی که ویژه ماه مبارک رمضان به سفارش شبکه تهران تهیه و تولید می​شود با یکروز تاخیر از شبکه​های استانی پخش می‌شود اما امسال این روال در یزد تغییر کرده و سریال «سه دونگ سه دونگ» که مخاطبان بسیاری را در استان یزد به خود جذب کرده از شبکه تابان پخش نمی​شود.

توقف این سریال در حالی صورت گرفت که سه یا چهار قسمت از این سریال به روی آنتن رفت و پس از آن سریال تکراری «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» برای مخاطبان یزدی تدارک دیده شد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیران صدا وسیمای این مرکز بر این عقیده‌اند این سریال تناسبی با ماه رمضان ندارد بر همین اساس «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» به روی آنتن رفته است.

پیگیری خبرنگار در این زمینه از معاونت سیمای سازمان صدا وسیمای یزد بی‌نتیجه بود. ارتباط خبرنگار با پخش شبکه تابان اما نتایجی در برداشت و پاسخ جالبی در این زمینه دریافت شد. خبرنگار با طرح این سئوال که چرا پخش سریال سه دونگ سه دونگ متوقف شده است پاسخ دریافت کرد: «این سریال بعد از ماه مبارک رمضان پخش می‌شود.»

مخاطب پشت خط در پاسخ به اینکه چرا سه چهار قسمت از این سریال پخش شده افزود: «اشتباهی صورت گرفته و اتفاق مهمی نیست، این سریال بعداً پخش می‌شود.»

این سریال در حالی قرار است بعد از ماه مبارک رمضان پخش شود که اصلا ویژه این ماه تهیه و تولید شده است.

اگر علت توقف پخش این سریال به واقع شاد بودن آن باشد جای بسی تاسف است زیرا ماه رمضان که ماه مهمانی خداست، بهترین زمان برای شادی است اما ظاهراً عده‌ای از مسئولان بر این باورند که ماه​های مبارک و دارای ارزش معنوی باید به دور از شادی سپری شوند.

هر چند که قانون نیست که سریال شبکه تهران از همه شبکه​های استانی پخش شود اما طی سال​های گذشته به یک روال تبدیل شده​است.

سریال «سه دونگ سه دونگ» به تهیه کنندگی محمد صالحیان و کارگردانی شاهد احمدلو به سفارش شبکه تهران ویژه ماه مبارک رمضان تهیه و تولید شده است.

مرجانه گلچین، سیروس گرجستانی، محمد کاسبی، جواد عزتی، اشکان اشتیاق و ... از بازیگران این سریال طنز هستند.

این سریال هم اکنون از شبکه تهران و بیشتر شبکه​های استانی پخش می​شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین