کد خبر: ۱۳۲۴۱۰
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۱

کیهان: «بی بی سی فارسی» ندا را کشت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روزنامه کیهان در یادداشتی به مسائل اخیر انگلیس پرداخت و نوشت:
*علی عبدالله صالح با اگزوز موتور، حسنی مبارک با دم شتر، دیوید کامرون با سم اسب، پلیس لندن با شیهه شلاق، زوزه روباه پیر، با قلاده، با چند راس اسب، با هینده، پتیکو پتیکو پتیکو بر سینه دانشجویان انگلیسی! با وحشت! با ماشین آب پاش! با تفنگ گلوله پاش! پلیس ضدشورش با سگ هار، اوباما با سیلی بدون پشتوانه، قابیل با بیل، زنبیل با شنود، ملک عبدالله با نفت، گوساله سامری با تلمود، بزغاله های اسرائیل با تحریف، نمرود با آتش، سارکوزی با سانسور، آل خلیفه با آلت قتاله، قذافی با قتل، بن‌علی با تانک، و نتانیاهو با صحنه جرم، ساکت می‌کنند مردمان‌شان را.

*اپوزیسیون نانجیب نوح. بت‌های زمان ابراهیم. ابوسفیان‌های آخر‌الزمان. طعنه زنندگان با زبان. خوارج از راه عدل. خرس گند‌های «قطب جنون». کرکس‌های ناکس. شاهین‌های بی‌ترازو... دم شتر و سم اسب و شیهه شلاق و داغ دروغ... جمهوری اسلامی اما با مردمش، تاکید می‌کنم با مردمش، باز هم تاکید می‌کنم با مردمش، با یوم الله 9دی، با قشنگ‌ترین چهارشنبه همه تاریخ، در خیابان انقلاب اسلامی، سیلی می‌زند به آمریکا و اسرائیل.

*جمهوری اسلامی هم در بین همه نظام‌ها یک استثناست. پلیس ضدشورش این نظام الهی، یک ملت عاشورایی است که وقتی بسیج می‌شود، از حادثه آشوب، حماسه عاشورا می‌سازد: یوم الله 23 تیر و یوم الله 9دی. جمهوری اسلامی با مردمش بر دهان اغتشاش می‌زند. اینجا که لندن نیست؛ مردم دوست دارند نظام‌شان را. انگلیس «WEDNESDAY» دارد، اما این قدرت را ندارد که از چهارشنبه‌هایش «9دی » بسازد. «9دی» دلیل استثنای جمهوری اسلامی از هر نظامی در هر گوشه جهان است. جمهوری اسلامی ملت دارد، ولی انگلیس ملت ندارد. در جنگ ساندیس و انگلیس، باز هم بی بی سی باخت. «بی بی سی فارسی» ندا را کشت و «بی بی سی انگلیسی» اطلاع‌رسانی آزاد را، اما دنیا دید که دست دیوید کامرون آلوده شد به خون جوانان انگلیسی. دیوید کامرونوویچ! قصاب بالکن سلطنتی! جنایتکار شهر جنگ زده لندن. شهر شیشه‌‌های شکسته. شهر غارت. شهر دست‌برد به سوپر‌مارکت‌ها.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین