کد خبر: ۱۳۲۵۳۲
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۰

افتتاح اولین پروژه ویلایی توسط احمدی‌نژاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: همزمان با افتتاح 17 هزار و 645 واحد مسکن مهر استان فارس با حضور محمود احمدی‌نژاد، اولین پروژه مسکن مهر کشور که به صورت ویلایی احداث شده است در شهر اوز لارستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

محمود احمدی‌نژاد که صبح امروز (دوشنبه) به منظور افتتاح همزمان 17 هزار و 645 واحد مسکن مهر به لارستان فارس سفر کرده است، پس از بازدید از بخش‌های مختلف اولین پروژه ویلایی مسکن مهر در شهر اوز لارستان که در قالب 608 واحد احداث شده است، کلید 3 خانه این پروژه را به صورت نمادین به مالکین آن‌ها تحویل کرد.

وی که در ابتدای ورود مورد استقبال امام جمعه استان، استاندار و جمعی از مقامات محلی قرار گرفته بود، مورد استقبال و حمایت جمع زیادی از مردمی قرار گرفت که در مسیر عزیمت او از فرودگاه لارستان تا شهر اوز تجمع کرده بودند و با شعارهایی نظیر "دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی" ورود احمدی‌نژاد را خوش‌آمد می‌گفتند.

همچنین مردم شهر اوز نیز با شعارهای "صل علی محمد یاور رهبر آمد" و "صل علی محمد بوی رجایی آمد" حضور احمدی‌نژاد در شهر خود را خوش‌آمد گفتند.

واحدهای پروژه 608 واحدی مسکن مهر اوز لارستان که برای نخستین بار در کشور به صورت ویلایی احداث شده است به صورت دو طبقه و به متراژ 105 متر مربع ساخته شده‌اند.

برای احداث هر واحد مسکونی در این پروژه 300 میلیون ریال هزینه شده است که از این میزان 100 میلیون ریال آورده متقاضی و 200 میلیون ریال در قالب تسهیلات پرداخت شده است.

شهر اوز مرکز بخش اوز از توابع شهرستان لارستان است که در فاصله 340 کیلومتری جنوب شرقی شیراز و 40 کیلومتری شمال غربی شهر لار قرار دارد. شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله 378 کیلومتری جنوب شیراز، واقع شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین