کد خبر: ۱۳۲۶۳۲
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۱

پدرم را بخاطر مشاهدهٔ فیلم‌ مستهجن كشتم!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حدود دو ماه قبل اهالی منطقه‌ای در شرق تهران شاهد حضور چندین ماشین پلیس و آمبولانس در مقابل آپارتمانی در اطراف خانه خود بودند. آن‌ها جنازه غرق در خون یكی از همسایگان خود را دیدند كه توسط ماموران پزشكی قانونی داخل آمبولانس گذاشته شد.

دقایقی بعد همسایه‌ها شاهد انتقال مونا دختر ۱۶ساله مقتول به پلیس آگاهی بودند. مونا البته تنها نبود چرا كه مادرش نیز همراه وی بود. آنچه كه در این میان جلب توجه می‌كرد دستبندی بود كه بر دستان این دو نفر زده شده بود. شایعاتی هم كه شنیده می‌شد حاكی از ارتباط این دو نفر با این قتل بود.

اعترافات مونا 

مونا نه سعی در پنهان كردن این قتل داشت و نه می‌توانست این كار را انجام دهد. همه چیز حاكی از آن بود كه وی پدر خود را با چاقو از پا درآورده است.

در حالی كه بدن مقتول كاردآجین شده بود گزارش پزشكی قانونی حاكی از مرگ مقتول بر اثر ورود ۱۷ ضربه چاقو به بدن وی داشت.

مونا اعتراف كرد كه به همراه ملیحه مادر خود، علی پدرش را از پا درآورده است. مونا به كارآگاهان اداره دهم پلیس گفت: از پدرم متنفر شده بودم و تصمیم داشتم او را بكشم. برای همین با مادرم هماهنگ كرده و تصمیم به كشتن وی گرفتیم. روز حادثه مقداری مرگ موش تهیه كرده و در آبمیوه وی ریختیم تا به این وسیله نقشه خود را اجرا كنیم اما تاثیری نداشت و پدرم فقط كمی حالش بد شد. بعد مقداری مرگ موش در غذای او ریختیم ولی باز هم پدرم خورد و دچار دل‌درد شد ولی نشانه‌ای از اینكه بخواهد بمیرد نبود. بعد از گذشتن دقایقی كه از مرگ وی ناامید شدیم مادرم با چاقو به سمت وی هجوم برده و ضربه‌ای را به شكم وی زد. پدرم كه متوجه نقشه ما شده بود خود را به سمت آیفون رساند تا از مردم كمک بخواهد كه من قبل از اینكه وی موفق به این كار شود خود را به او رسانده و با واردكردن ضربات متعدد چاقو به بدن وی، او را كشتم.

اظهارات ضدونقیض درباره جنایت 

با تایید این اظهارات توسط ملیحه، كارآگاهان در جست‌وجوی انگیزه این جنایت برآمدند.

به همین خاطر مونا بار دیگر مورد بازجویی قرار گرفت. دختر نوجوان مدعی شد كه پدر خود را به خاطر مشاهده فراوان فیلم‌های مستهجن كشته است. وی به ماموران گفت: پدرم علاقه زیادی به دیدن فیلم‌های‌ مستهجن داشت و من از این كار وی نفرت داشتم به‌همین‌خاطر هم او را كشتم. ماموران اما در بازرسی از خانه مقتول هیچ فیلم مستهجنی پیدا نكردند به همین خاطر این ادعای دخترک رد شد.

مونا در بازجویی بعدی گفت پدرش را به خاطر تحت فشار گذاشتن برای قطع رابطه با پسری جوان كشته است.

ماموران این پسر را پیدا كرده ولی با انجام تحقیقات متوجه شدند مونا دو سال قبل با این پسر دوست شده بوده و مقتول نیز این موضوع را فهمیده بوده است. اما وی به دخترش گفته بود می‌تواند این رابطه را ادامه دهد ولی فعلاً در سن ازدواج نیست و وقتی بزرگ‌تر شد می‌تواند درباره ازدواجش با این پسر تصمیم بگیرد. بنابراین این فرضیه نیز رد شد.

ملیحه، مادر مونا هم با بیان اینكه من دلیلی برای قتل شوهرم نداشتم و فقط به توصیه مونا این كار را كردم برپیچیدگی موضوع افزود.

در حال حاضر مونا تحت بازجویی قرار دارد تا انگیزه جنایت وی مشخص شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین