کد خبر: ۱۳۲۸۱۳
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۳

برنامه شبكه 3 در صورت افزایش شكایت‌ها از «خنده بازار»

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیر شبكه سه سیما گفت: برنامه «خنده بازار» قصد توهین به كسی را ندارد، امیدوارم تحمل كسانی كه در این برنامه مورد نقد یا طنز قرار گرفته‌اند، بالاتر برود تا ما بتوانیم چنین برنامه‌هایی را پخش كنیم.

علی‌اصغر پورمحمدی درباره برنامه «خنده بازار» گفت: پخش این برنامه ادامه دارد تا پایان ماه رمضان ادامه دارد و فقط در شب‌های قدر پخش نمی‌شود، در عید فطر هم برنامه‌ای برای پخش دارد.

وی در پاسخ به این سوال كه پخش این برنامه منجر شده تا برخی شكایت كنند، اگر آمار شكایت از این برنامه بالا برود، چه پاسخی برای شاكیان دارید؟ تصریح كرد: شكایت كنند، بالاخره ما هم می‌رویم و جواب می‌دهیم، ما در این برنامه قصد توهین به كسی نداشته‌ایم و هرچه روی آنتن رفته و پخش شده، طنز بوده است. اول هم از خود مدیران صداوسیما شروع كردیم تا بینندگان بدانند قصد تمسخر وجود ندارد.

پورمحمدی ادامه داد: امیدوارم تحمل كسانی كه در این برنامه مورد نقد یا طنز قرار گرفته‌اند، بالاتر برود تا ما بتوانیم چنین برنامه‌هایی را پخش كنیم.

مدیر شبكه سه همچنین درباره این كه امكان دارد این برنامه به شوخی با قشرهای دیگر نظیر افراد سیاسی بپردازد؟ گفت: «خنده بازار» با اهالی سیاست هم شوخی می‌كند و هر قسمت شوخی با این گروه دارد، اتفاقا برعكس برخی نظرات، بیشتر شوخی‌های «خنده بازار» با سیاسی‌ها بوده است.

پخش قسمت‌هایی از «خنده بازار» و شوخی با افراد مختلف اظهارنظرهای مختلفی را به همراه داشته است. به عنوان مثال افرادی نظیر تهیه‌كننده آثار رضا صادقی، علی دایی و ... نسبت به این برنامه اعتراض داشته‌اند و در كنار آن افرادی نظیر احمد نجفی، داود رشیدی، فریدون جیرانی و ... نیز از ساخت این برنامه استقبال كردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین