کد خبر: ۱۳۲۸۳۰
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۰

10 جلسه محرومیت و 50 میلیون جریمه بازیکن لیگ برتر به خاطر اعتراض به تعویض!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به دلیل اعتراض به تعویض در دیدار با فولادخوزستان از سوی کمیته انضباطی این باشگاه 10 جلسه از همراهی تیم محروم و 50 میلیون تومان جریمه شد.

محمد قاضی، مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در دقیقه 54 دیدار این تیم برابر فولادخوزستان با تشخیص منصور ابراهیم‌زاده از زمین خارج شد و جای خود را به پیام صادقیان داد. قاضی که از این تصمیم سرمربی تیم ذوب‌آهن ناراحت شده بود، به نشانه اعتراض از نشستن روی نیمکت خودداری کرد و به جای رفت به رختکن از ورزشگاه خارج شد.

به دنبال برخورد غیرحرفه‌ای محمد قاضی با تعویض‌اش در دیدار با فولادخوزستان کمیته انضباطی باشگاه ذوب‌آهن اقدام به جریمه این بازیکن کرد. براین اساس محمد قاضی ضمن 10 جلسه محرومیت از همراهی تیم فوتبال ذوب‌آهن، 10 میلیون تومان به دلیل اعتراض به تعویض و 40 میلیون تومان به‌خاطر ترک ورزشگاه بدون هماهنگی با سرپرست و سرمربی تیم جریمه شد.

محمد قاضی در دیدار هفته گذشته ذوب‌آهن مقابل سایپای البرز تک‌گل پیروزی‌بخش و سه‌امتیازی تیمش را به ثمر رسانده بود. این بازیکن پیش از این هم نسبت به تعویض خود از سوی کادر فنی تیم فوتبال ذوب‌آهن اعتراض کرده بود که با برخوردی این‌چنین قاطع مواجه نشده بود.

هفته گذشته قاسم حدادی‌فر دیگر بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال ذوب‌آهن نیز به تعویض خود در بازی با سایپای البرز اعتراض کرده بود که این اعتراض جریمه‌ای 10 میلیون تومانی برای او به دنبال داشت. حدادی‌فر علاوه بر این در دیدار چهارشنبه شب تیم ذوب‌آهن مقابل فولاد به دلیل اعتراض به تصمیم کادر فنی نامش در فهرست 18 نفره تیم قرار نگرفت.

دیدار ذوب آهن اصفهان - فولاد خوزستان در چارچوب هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برتری یک بر صفر سپیدپوشان اصفهانی به اتمام رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین