پایگاه خبری آفتاب
۰۶ /تير /۱۴۰۵
Saturday 27 June 2026
کد خبر:۱۳۲۸۶۳
۱۲:۱۴
۱۳۹۰/۰۵/۲۸

تبریک جالب صنف قصابان به محمدرضاپهلوی در سالروز کودتای 28 مرداد

۱۲:۱۴
۱۳۹۰/۰۵/۲۸
به گزارش آفتاب نیوز، آفتاب: در کتاب "‌نکته‌های ویرایش" نوشته "علی صلح‌جو" صفحه 124 آمده است: " زمان شاه رسم بود که اصناف روز بیست و هشتم مرداد را به هم صنفهای خود و همچنین به شاه تبریک می‌گفتند و آرزوی سلامت بیشتری برای او می‌کردند.

در یکی از این سال‌ها، صنف قصاب پلاکارد بزرگی در یکی از خیابان‌های تهران می‌آویزد که روی آن با حرف درشت نوشته شده بود: «‌28 مرداد، روز قیام ملی ایران را به عموم قصابان ایران علی‌الخصوص شاهنشاه آریا‌مهر تبریک می‌‌گوییم."
گزارش خطا
ارسال پیام
captcha