کد خبر: ۱۳۲۹۶۱
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۴

واكنش مایلی كهن به خنده‌بازار

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیر فنی سابق پرسپولیس گفت: صدا و سیمایی كه همه را مورد نقد قرار می‌دهد، تحمل یک نقد ساده مرا كه اخیراً در نامه‌ای مطرح كردم، ندارد.

محمد مایلی‌كهن درباره تقلید حركات و ادبیاتش در یكی از برنامه های طنز تلویزیونی گفت: این هم از كرامات آقای ضرغامی است! صدا و سیمایی كه به هر حال همه را مورد نقد قرار می‌دهد تحمل یک نقد ساده مرا كه اخیراً در نامه‌ای مطرح كردم ندارد.

البته اینها تبعات انتقاد از پایین‌دستی‌هاست، وای به روزی كه از خود آقایان بالا‌دستی انتقاد كنیم. البته بنده مشكلی با برنامه خنده‌بازار ندارم. به هر حال اگر بتوانند با تقلید قیافه و حرف زدن ما مردم را بخندانند بنده هم خوشحال می‌شوم. در این برنامه از نظر قیافه‌سازی بنده بد عمل نكرده‌اند ولی از نظر محتوا برنامه‌شان خیلی به دلم نچسبیده است البته آنها درباره برخی كاملاً توانسته‌اند شبیه‌سازی كنند!

وی افزود: ناراحتی من از خنده‌بازار نیست بلكه از برخی جریان‌سازی‌ها است. بعد از نامه‌ای كه بنده به آقای ضرغامی نوشتم، دوستان در چندین و چند برنامه سعی كردند كه مرا بكوبند و حتی دیدیم كه برخی افراد را از داخل"لپ لپ" درآوردند و به عنوان دكتر و كارشناس فوتبال جلوی دوربین گذاشتند تا مرا بكوبند.

مایلی‌كهن عنوان كرد: جالب اینكه دو سه روز قبل گزارشگر برنامه دوربین جنجال‌ساز، با نشان دادن آقای ضرغامی در حالیكه می‌خواست وارد ورزشگاه آزادی شود و بازی استقلال را تماشا كند مدعی شد كه ایشان مخفیانه و بین مردم در ورزشگاه حاضر شده و حتی از ایشان وقتی كه برای چند تماشاگر بلیت می‌خرید فیلم گرفتند؛ واقعاً كه فهمیدیم معنای مخفیانه به ورزشگاه رفتن چیست! بخصوص وقتی كه شنیدیم بحث حضور برخی‌‌ها در انتخابات مطرح است و ...
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
0
0
همين حس انتخاباتي ما هم داشتيم ايشان كمي دارند برنامه‌ريزي مي‌كنند ولي يادشان باشد مردم چيزي‌هايي يادشان است كه ايشان يادشان رفته؟ برنامه ديروز امروز فردا كه جاده يكطرفه‌اي بود براي توهين به ملت.
همه آخرين راه سعادت را در جلب ملت فتنه‌انگيز مي‌بينند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین