کد خبر: ۱۳۳۰۹۲
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۲

اظهارات حدادیان در باره "خاتون" و" 4نفری که در دولت هستد و عوض نمی‌شوند"

‌رضا‌شاه تعهد داد که اگر به شاهی برسد خلاف دین عمل نمی‌کند اما بر‌خلاف حرف‌هایش عمل کرد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سعید حدادیان در مراسم احیای شب 21 رمضان به روزنامه ایران، و ویژه نامه خاتون و نیز برخی مقامات دولت حمله کرد. 

به گزاش آفتاب، سایت 24 نوشت: از درب اصلی که وارد می‌شویم تمام سطح زمین حیاط هیأت رزمندگان غرب تهران با موکت پوشیده شده است و به سختی حتی می‌توان یک جا برای نشستن پیدا کرد. وقتی حسینه هیأت که در طبقه بالا قرار دارد مملو از جمعیت باشد سیل جمعیت به حیاط سرایت می‌‌کند. جمعیت فرا تر از این حرف‌ها بود بطوریکه درب‌های حیاط هم بسته شده بود و مردم زیر‌انداز‌های خود را در حاشیه خیابان آزادی پهن کرده بودند و در حال مناجات بودند. جمعیتی که تا نزدیکی‌های میدان آزادی رفته بود.

«‌از همین طرف بریم‌»‌. سعید حدادیان، مداح شناخته شده اهل بیت وقتی با دو تن از همراهان خود وارد هیأت رزمندگان غرب می‌شود بی‌آنکه راه خود را تغییر دهد به این شکل به همراهانش اطلاع می‌دهد که باید از میان جمعیت گذر کنند. در مقابل درب دفتر هیأت توقف می‌کند و یکی از اعضای اصلی موسس هیأت رزمندگان غرب را مورد خطاب قرار می‌دهد: «‌صوت مشکل ندارد؟‌»

وقتی می‌شنود سیستم صوتی مشکلی ندارد به اتاقی می‌رود تا کاغذ‌های خودش را مرتب کند و برای مداحی به حسینیه بالا برود. در حالیکه آدم‌ها در رفت و آمدند چند دقیقه‌ای تمرکز می‌کند و خود را آماده می‌کند. از درب دفتر بیرون می‌آید، چند ثانیه مکث می‌کند و با جمعیت در دعای جوشن کبیری که از بلندگو‌های هیأت پخش می‌شود همراه می‌شود. فردی دو صفحه کاغذ را در دستانش قرار می‌دهد که بازش نمی‌کند و به دست یکی از همراهانش می‌سپارد. کاغذی که بعد مشخص می‌شود متن گفته‌های منصور ارضی در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در مسجد ارک تهران است.

در اواخر دعای جوشن کبیر خودش را با همراهانش به بالا می‌رساند. پشت میکروفون قرار می‌گیرد.

دو شب پس از اینکه منصور ارضی در مسجد ارک تهران اعلام کرد «‌هر کس مشایی را بکشد من پولش را می‌دهم‌»، سعید حدادیان در ابتدای گفته‌های شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان عنوان کرد: «‌10 وزیر که تا کنون تغییر پیدا کرده‌اند چرا این 4 نفر دور و بری‌ها عوض نمی‌شوند؟‌»

سعید حدادیان پیش از اینکه روضه شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان خود در هیأت رزمندگان غرب را آغاز کند خطاب به جمعیتی که تا نزدیکی میدان آزادی در گوشه و کنار خیابان نشسته بودند گفت: «‌رضا‌شاه پیش از آنکه به پادشاهی برسد به عده‌ای از علما تعهد داد که اگر به شاهی برسد خلاف دین عمل نمی‌کند.‌»

او ادامه داد: «‌رضا‌شاه پس از سفری که به ترکیه داشت با عمامه و پس از آن هم با چادر و روضه مخالفت کرد و به این شکل بر‌خلاف حرف‌های گذشته اش عمل کرد‌.»

او بدون اینکه به فردخاصی اشاره کند افزود: «‌حالا می‌گویند در مراسم و روضه‌ها شرکت نمی‌کنیم چون فحش‌مان می‌دهند. خوب فحش ندهید تا فحش نشنوید. برخی از دور‌و‌بری‌ها به همه چیز بی‌احترامی می‌کنند و حرمت علما را نگه نمی‌دارند.‌»

حدادیان با اشاره به اینکه خدا عاقبت ما را با بعضی‌ها به خیر بگذراند گفت: «‌من سکوت می‌کنم اما تا همین حالا 10 تا وزیر عوض شدند اما نمی‌دونم چرا این 4 نفر دور‌ و‌ بری‌ها عوض نمی‌شوند. این 4 نفری که مجله‌ای مانند خاتون را منتشر می‌کنند‌.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۱
0
0
اینها دین را با سیاست مخلوط کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۱
0
0
با سلام
صحبت های حاجی مورد قبول تمام افراد با بصیر و معقول می باشد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین