کد خبر: ۱۳۳۱۴۰
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۳

نماینده مجلس: به موبایل بنده فحش ارسال می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نائب رئیس اول مجلس با بیان اینکه نباید دنبال نطق‌های انتخاباتی باشیم، گفت: اسامی منتشر شده در مورد موافقان و مخالفان دوفوریت طرح نجات دریاچه ارومیه هیچ اعتبار قانونی ندارد. 

حجت‌الاسلام سید‌کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) طی تذکری با استناد به ماده 23 آئین‌نامه داخلی پارلمان، نسبت به انتشار اسامی برخی نمایندگان در یکی از سایت‌ها که از آنها به عنوان نمایندگان مخالف دوفوریت طرح نجات آب دریاچه ارومیه نام برده شده بود، انتقاد کرد.

وی در بیان تذکر خود گفت: هفته گذشته دوفوریت طرح انتقال آب از سد ارس به دریاچه نمک ارومیه در مجلس مورد بررسی قرار گرفت اما رأی نیاورد.

موسوی با بیان اینکه باید شأن و جایگاه مجلس رعایت شود، گفت: ما به همه نمایندگان ارومیه احترام قائلیم و تک‌تک آنها را نور چشم خودمان می‌دانیم. اما باید بگویم که سد ارس آب ندارد که آب آن را بخواهیم به دریاچه نمک ارومیه انتقال دهیم، گویا برخی نمایندگان با اتاق فرمان مجلس در جریان هستند که اسامی چندنفر از نمایندگان را در سایت‌ها به عنوان نمایندگان مخالف طرح انتقال آب به دریاچه ارومیه منتشر کردند.

وی با بیان اینکه به موبایل بنده فحش و حرف‌های رکیک ارسال می‌شود، گفت: ‌اگر فحش یا سخن رکیکی نیز به من بگویند، از نظر بنده اشکالی ندارد چراکه برای حفظ منافع مردم استان حوزه انتخابیه‌ام تلاش کرده‌ام‌ و باید بگویم که ما در ارتباط با کشاورزی اردبیل نیاز به آب داریم.

موسوی در خاتمه گفت: در حال حاضر در اکثر استان‌های کشور آب شرب نیز وجود ندارد.

در ادامه محمدرضا باهنر نائب رئیس اول مجلس در پاسخ به این تذکر حجت‌الاسلام موسوی گفت: در حال حاضر شما نباید به دنبال برخی نطق‌های انتخاباتی باشید.

وی افزود: یک سایت‌ یک سری اسامی را منتشر کرد که این افراد به طرح نجات دریاچه ارومیه رأی موافق یا مخالف داده‌اند؛ طبق آئین‌نامه داخلی مجلس آرای نمایندگان مخفی و غیرعلنی است و ما از جهت اتاق فرمان مشکلی نداریم و به آن مطمئنیم و قطعا از اتاق فرمان چنین اسامی بیرون نرفته است.

باهنر اضافه کرد: ‌اسامی برخی نمایندگان در لیست منتشر شده وجود داشت که آن نمایندگان روز چهارشنبه اصلا در مجلس حضور نداشتند و اخبار منتشر شده، حرف‌های مصنوعی رسانه‌ای است.

نائب رئیس اول مجلس همچنین گفت: ‌نام آقای پزشکیان در آن سایت منتشر شده در حالی که آقای پزشکیان آن روز برای صحبت کردن به عنوان موافق دوفوریت طرح مذکور ثبت‌نام کرده بود.

‌وی تأکید کرد: آرای نمایندگان مخفی است و اسامی منتشر شده هیچ اعتبار قانونی ندارد و این سایت‌های تیری در تاریکی زدند اما هیأت رئیسه مجلس توضیحاتی را پیرامون این خبر از طریق روابط عمومی برای رسانه‌ها ارسال می‌کند و باید بگویم تذکر شما جای بیان در این جلسه را نداشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین