کد خبر: ۱۳۳۲۵۲
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۳

دعوت حزب اعتدال و توسعه از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- سرویس سیاسی: حزب اعتدال و توسعه با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، تاکید کرد: بی‌تردید حضور با شکوه ایرانیان غیرتمند در راهپیمایی روز قدس امسال علاوه بر اعلام همبستگی مجدد با ملت فلسطین و مقاومت آنان در برابر رژیم غاصب اسرائیل، همراهی مردم مسلمان ایران با قیام مردم آزادی‌خواه و مسلمان منطقه را برای سرنگونی حکومت‌های استبدادی به نمایش خواهد گذاشت. 

به گزارش آفتاب، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

32 سال از صدور پیام تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در 16 مرداد‌ماه سال 1358 و اعلام آخرين جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس می‌گذرد. 

سیر تحولات در طی این سالیان نشان داده که سپری شدن سه دهه از آن پیام، نه تنها، ضرورت حمایت و اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین برای پیروزی‌شان را کمتر نکرده، بلکه با حوادث یکسال اخیر در کشورهای منطقه و برخاستن موج آزادی‌خواهی مردم خاورمیانه، امید رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست‌های غاصب و نیز نجات مردم فلسطین از سیطره حکومت نامشروع اسرائیل بیش از هر زمان دیگری به وجود آمده است.

بی‌تردید حضور با شکوه ایرانیان غیرتمند در راهپیمایی روز قدس امسال علاوه بر اعلام همبستگی مجدد با ملت فلسطین و مقاومت آنان در برابر رژیم غاصب اسرائیل، همراهی مردم مسلمان ایران با قیام مردم آزادی‌خواه و مسلمان منطقه را برای سرنگونی حکومت‌های استبدادی به نمایش خواهد گذاشت.

حزب اعتدال و توسعه ضمن تاکید بر حضور تمامی ارکان خود در راهپیمایی امسال روز جهانی قدس از ملت فهیم و بزرگوار ایران عزيز دعوت به عمل می‌آورد تا با حضور در این مراسم ضمن اعلام همدردی با ملت فلسطين، این فريضه به يادگار مانده از رهبر بزرگ خود را ارج نهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین