کد خبر: ۱۳۳۴۳۱
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۰

ورود هیأتی از جنبش امل به تهران درباره آزادی امام موسی صدر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو کمیته بررسی وضعیت امام موسی صدر گفت: قرائن و شواهد حاکی از زنده بودن ایشان است. 

به گزارش آفتاب، محمد کرمی‌راد عضو کمیته بررسی وضعیت امام موسی صدر در مجلس در گفت‌وگو با خبرآنلاین با اشاره به نشست هفته گذشته در مجلس برای بررسی وضعیت امام موسی صدر، درباره آخرین پیگیری‌ها افزود: بر اساس اسنادی که خانواده ایشان در اختیار مجلس قرار دادند قرائن و شواهد حاکی از زنده بودن ایشان است و کسانی که با وی بوده‌اند زنده بودن امام موسی صدر را تائید کردند.

اخیرا اخباری در زمینه شهادت امام موسی صدر از سوی یکی از سایت‌های خبری منتشر شد که با واکنش‌هایی روبرو شد.

کرمی‌راد با اشاره به پیروی انقلابیون لیبی، اظهار داشت: الان بهترین فرصت است که مسئولان از انقلابیون لیبی بخواهند زندان‌های این کشور را بررسی و سرنوشت امام موسی صدر را روشن کنند.

خبر دیگر حاکی است هیأتی از جنبش امل لبنان به دعوت وزارت خارجه شب گذشته وارد تهران شد.

به گزارش موسسه تحقیقاتی و فرهنگی امام موسی صدر، در این سفر درباره آخرین وضعیت لیبی و آزادی امام موسی صدر رایزنی و گفت‌وگو می‌شود.

در سفر خلیل حمدان، عضو هیأت رئیسه جنبش امل، سید بشیر مرتضی و عادل عون، نماینده جنبش امل در تهران، و صلاح فحص او را همراهی می‌کنند. این هیأت علاوه بر دیدار با مقامات دولتی ایران با خانواده امام موسی صدر، مراجع و علما نیز دیدار خواهند داشت.

خلیل حمدان در تشریح اهداف حضور هیأت لبنانی در تهران گفته است: این هیئت حامل پیام‌هایی برای مراجع و مسئولان جمهموری اسلامی ایران از جانب نبیه‌بری، رئیس مجلس لبنان، است تا گام‌های مناسبی برای آزادی امام موسی صدر از زندان برداشته شود. خصوصاً اینکه مجلس شورای اسلامی در همین‌باره تصمیم گرفته است تا کمیته‌ای تشکیل دهد تا با شورای انتقالی لیبی تعاملات مناسب را در این خصوص داشته باشد.

حمدان در ادامه تاکید کرد که باید با خانواده امام صدر هم در تهران ملاقاتی داشته باشیم و تلاش‌های‌مان را در این مرحله حساس هماهنگ کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین