کد خبر: ۱۳۳۴۷۶
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۲

جوان: جريان انحرافی می‌خواهد طرح‌های مهم را به گروگان بگیرد!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جریان انحرافی که در زمینه‌های مختلف فسادهای قابل توجهی را از خود به جای گذاشته است، این روزها برای بدست‌گیری کرسی‌های مجلس نهم از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کند.

به گزارش آفتاب، سایت جوان آنلاین نوشت: جریان انحراف در همین راستا با توجه به نفوذ خود در امور اجرایی کشور بر پیگیری طرح‌های ضربتی بویژه در حوزه اقتصاد برای راضی نگاه داشتن افکار عمومی در حوزه‌های انتخابیه تا انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرده و حتی بر پرداخت سود سهام عدالت در ایام نزدیک به انتخابات اصرار دارند.

این اما همه ماجراهایی نیست که جریان انحراف به دنبال تحقق خود می‌باشد. این جریان برای پیشبرد اهداف خود پیام‌های غیر‌مستقیمی را نیز به عنوان تهدید و باج خواهی به برخی از منابع ارسال کرده است.

این پیام‌ها که اوج فساد و قدرت‌طلبی جریان انحراف را به نمایش می‌گذارد در بردارنده این نکته است که اگر مزاحمتی برای این جریان در انتخابات آتی اعم از تائید صلاحیت‌ها و ... وارد شود برخی از طرح‌های مهم کشور را به گروگان گرفته و زمینه‌های شکست این طرح‌ها را فراهم خواهند کرد.

گفتنی است این تهدید و باج‌خواهی در حالی از سوی جریان انحراف مطرح می‌شود که این جریان مست از توهمات خود بوده و نمی‌داند که نظام آنچنان از اقتدار برخوردار است که اجازه نخواهد داد قدرت‌طلبان بی‌ریشه‌ای همچون آنان در مسیر حرکت نظام سنگ‌اندازی کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین