کد خبر: ۱۳۳۵۵۲
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۰

توصیه بادامچیان برای دو سال پایانی دولت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس فراکسیون موتلفه اسلامی مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که در دو سال پایانی دولت از منتقدان دلسوز برای رفع مشکلات موجود بهره گیرد.

اسدالله بادامچیان در ارزیابی عملکرد دولت همزمان با هفته دولت اظهار داشت: اگر قرار باشد کسی ارزیابی دقیق عملی و منطبق با واقعیت ارائه دهد که برای آینده کاری دولت راهگشا باشد باید از ارقام و آمار استفاده کند. کسانی که کار دولت را نقد کرده‌اند متهم به کارشکنی شده‌اند در حالیکه من هم قبول دارم نقد برخی افراد گزنده و تخریبی است، اما امام راحل شیوه زیبایی داشتند که از نقدهای تخریبی و تهاجمات دشمنان نیز به نتیجه می‌رسیدند و از آن بهره می‌گرفتند.

وی ابراز امیدواری کرد که دولت از کسانی که علاقه‌مند به پیشرفت کشور و دلسوز برای آن هستند در دو سال پایانی استفاده کند و از انتقادات آنان برای حل مشکلات کشور بهره گیرد.

وی گفت: دولت در بحث هدفمندی یارانه‌ها در بعد کلان توانست این قانون را به خوبی اجرا کند اما در مدیریت آن باید انعطاف بیشتری نشان دهد. 

بادامچیان اثر منفی اجرای این قانون در تولید و افزایش هزینه‌های زندگی برای حقوق‌بگیران ثابت را ناشی از عملکرد نامناسب دولت خواند و گفت: بهتر است دولت در شیوه پرداخت نقدی به مردم تجدید‌نظر کند تا موجب افزایش نقدینگی در کشور نشود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین