کد خبر: ۱۳۳۵۷۳
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۴

نام نسخه‌های اصلی سریال‌های کپی‌شده رمضان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شهرام خرازی‌ها گفت: به جز سریال سقوط یک فرشته دیگر سریال‌های ماه مبارک رمضان امسال شایسته نمایش در این ایام نبودند. 
عمدتاً این سریال‌ها الگوبرداری از فیلم‌های خارجی و سریال‌های ماورایی سال‌های گذشته هستند. 

به گزاش آفتاب، این منتقد سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با شبکه ایران افزود: نکته ابتکاری تازه‌ای در این آثار به چشم نمی‌خورد. مثلاً سریال 5 کیلومتر تا بهشت تقلید کاملاً مشخص از یک فیلم امریکایی «روح» محصول 1990 و فیلم پوست موز ساخته علی عطشانی است.

سقوط یک فرشته از سریال ایرانی اغما کار سیروس مقدم کپی‌برداری کرده است و در بخش‌هایی که به اعتیاد می‌پردازد، به‌طور کاملاً مشخصی از فیلم خون‌بازی به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد تأثیر پذیرفته است.

وی افزود: سی‌امین روز نیز با نیم‌نگاهی به سریال ایرانی ملکوت کار محمدرضا آهنج ساخته شده است و حضور فرشته در این سریال هیچ ارتباطی به سوژه اصلی نداشت. سه‌دونگ سه دونگ هم مناسب پخش در ایام نوروز بود.

خرازی‌ها تصریح کرد: متأسفانه رسانه ملی روند آزمون و خطا را در حوزه سریال‌های مناسبتی پیش گرفته و شاهد شتابزدگی در ساخت سریال‌های مناسبتی هستیم. پیشنهاد می‌کنم صدا و سیما برای مناسبت‌های مختلف با فاصله زمانی کافی برنامه‌ریزی کند و به سوژه‌هایی بپردازد که نیاز روز جامعه است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین