کد خبر: ۱۳۳۶۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۲

خسرو معتضد به منصور ارضی: مگر اینجا تگزاس است كه برای قتل مشایی جایزه تعیین می‌كنید

به كار مداحی كه در آن سررشته دارید بپردازید
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خسرو معتضد در یادداشتی خطاب به حاج منصور ارضی كه اخیراً در مراسم شب‌های قدر، مشایی را تهدید به قتل كرده بود، نوشت: به كار مداحی كه در آن سررشته دارید بپردازید. 

به گزارش سایت روزنامه قدس در ادامه این یادداشت چنین آمده است:

آقای منصور ارضی چه مقام سیاسی، دولتی، قضایی و امنیتی است كه حكم و فتوای قتل برای آن شخص (مشایی)صادر می‌كند و قول می‌دهد دیه خون طرف را هم بپردازد؟ مگر می‌توان در تكیه نشست و فتوای قتل مردم آن هم یک مقام دولتی را داد.

من از یک مداح اهل بیت(ع) انتظار نداشتم، این‌گونه حرف بزند. این دوست محترم باید به كار ارزشمند خود بپردازد. برادر مداح ما در این دوره وانفسا، باید مردم را از زن‌كشی و بچه‌كشی و شوهركشی و مردم‌آزاری بازدارد، نه اینكه خود بیاید و فتوای قتل بدهد. من درصدد دفاع از رئیس دفتر ریاست‌جمهوری نیستم، اما تهدید مردم كار خوبی نیست و به‌ویژه از سوی كسی كه مداح و ذاكر دین است. 

...كشور ما اكنون زیر نام نظام جمهوری اسلامی است، ولی فقیه در رأس آن قرار دارد. این‌گونه گفته‌ها ایران را در انظار عالمیان خوار و خفیف می‌كند. اگر جمهوری اسلامی ایران باید شأن و مقامی داشته باشد، مدعیان علاقه به نظام در هر مقام و هر رده‌ای، باید احترام آن را خودشان - بیش از هركس دیگر- به جا آورند. خارجی‌ها با دیدن و شنیدن این سخنان و كارها ما را مسخره می‌كنند. شأن و مقام نظام در نظرشان كاسته می‌شود. می‌گویند این چه نظامی است كه وزیر امور خارجه‌اش را در ماموریت كاری سفر به آفریقا و به هنگام مذاكرات رسمی ناگهان بر كنار می‌كنند و یا یک مداح در این كشور برای سر رئیس دفتر ریاست‌جمهوری جایزه می‌گذارد. 

حاجی آقای منصور ارضی! شما در همان نوحه ها و مداحی های خودتان می توانید آنقدر مثالهای گویا بزنید كه به گذاشتن جایزه نیازی ندارید، مگر اینجا تگزاس و آریزوناست كه جایزه تعیین می كنید؟

...حاجی آقای ارضی! اگر قرار باشد، هركس برای دیگران جایزه بگذارد كه او را بكشند و سپس بیایند دیه‌اش را از وی بگیرند، كه سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. 

همچنین بدون مدرک و دلیل، آن شخص را یهودی خوانده‌اید. این افترای بسیار زننده ای است. ما در ایران یهودی نداریم و پیروان حضرت موسی(ع) را كه چند هزار سال است با ما زندگی می‌كنند، كلیمی و پیروان موسی كلیم‌الله می‌خوانیم. كلیمیانی كه ایرانی هستند و به ایرانی بودن خودشان هم افتخار می‌كنند. 

اما حاجی آقای ارضی! بدانید كه اگر روزی خود جنابعالی هم مورد اهانت و تهمت قرار گیرید، من از شما دفاع خواهم كرد. بنابراین چه نیكوست به كار خاص و سازنده خود- كه در آن سر رشته نیز دارید- بپردازید و از سیاسی‌كاری دوری گزینید و به مردم تهمت‌های این‌چنینی نزنید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
0
0
سلام با اینکه برای حاج منصور ارضی احترام قائل هستم اما کاملا نظر استاد معتضد را می پسندم و این را حق میدانم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین