کد خبر: ۱۳۳۶۸۹
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۶
در دیدار مسئولان و اقشار مختلف مردم:

مقطع فعلی یکی از درخشان‌ترین مقاطع حیات تاریخی ملت ایران است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مقام معظم رهبری امروز در دیدار جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم در حسینیه امام خمینی‌(ره)، بیداری اسلامی در منطقه را، بازگشت مسلمانان به هویت اصیل اسلامی خود دانستند و تأکید کردند: شکوه و عظمت امت اسلامی در بازگشت به قدرت اسلام و اتکال به خداوند متعال و شناخت توانائیهای شگرف خود است. 

ایشان با تأکید بر اینکه بیداری اسلامی در منطقه و حضور مردم در صحنه برای به دست گرفتن سرنوشت خود، تجربه‌ای بسیار مهم و ارزشمند در تاریخ اسلام است، افزودند: حوادثی که امروز در مصر، تونس، یمن، لیبی، بحرین و برخی کشورهای دیگر در حال وقوع است، حوادثی تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز برای ملت‌های مسلمان است. 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطر‌نشان کردند: اگر اراده ملت‌های اسلامی بر کسانی که سعی در مداخله در کشورهای اسلامی دارند، غلبه پیدا کند، کشورهای اسلامی تا مدت‌های طولانی، حرکتی پیش‌رونده خواهند داشت. 

ایشان افزودند: اما اگر دنیای استکبار و سردمداران سلطه و صهیونیزم جهانی از جمله رژیم مستکبر و ظالم آمریکا، بتوانند بر این امواج سوار شوند و مدیریت صحنه را بدست بگیرند، قطعاً دنیای اسلام تا ده‌ها سال دچار مشکلات بزرگ خواهد بود. 

ایشان وظیفه امت اسلامی به‌ویژه نخبگان سیاسی و فرهنگی دنیای اسلام را برای جلوگیری از بروز چنین اتفاق ناگواری، بسیار مهم و حساس خواندند و تأکید کردند: امروز، روز امتحان بزرگ کشورها و ملت‌های اسلامی است زیرا ملت‌های مسلمان به توانایی خود و قدرت شگرف و کارآئی آن، شناخت پیدا کرد‌ه‌اند. 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عملکرد ملت بزرگ ایران در سی سال گذشته را نمونه آشکاری از استقامت و بهره‌گیری از همه توان، در مسیر صراط مستقیم برشمردند و افزودند: اکنون نتایج این استقامت سی ساله آشکار شده و مقطع فعلی یکی از درخشان‌ترین مقاطع حیات تاریخی ملت ایران است. 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطر‌نشان کردند: در این سی سال، نسل‌های پی در پی، با یک هدف و انگیزه در مقابل فشارهای استکبار از جمله تحریم‌ها، و تهدیدهای نظامی، سیاسی و امنیتی ایستادگی کردند و امروز ملت ایران، ملتی عزیز، مقتدر، پیش‌رونده، امیدوار به آینده و دارای چشم‌انداز روشنی است. 

در ابتدای این دیدار آقای احمدی‌نژاد ضمن تبریک عید سعید فطر، تمرین اخلاص و عبودیت محض، تمرین محبت و گذشت و امید به آینده را سه درس بزرگ ماه رمضان بیان کرد و گفت عید فطر، عید حاکمیت ارزش‌های الهی و عید ولایت، و عشق و امید است. 

احمدی‌نژاد با اشاره به ظلم و جنایت مستکبران عالم به بشریت به‌ویژه اصرار دولت آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌های شقی برای تجاوز و کشتار در سرزمین فلسطین تاکید کرد وظیفه همه موحدان و مومنان ایستادگی بر آرمان آزادی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های درنده خو، است تا به لطف خداوند، آزادی قدس، مقدمه حکومت صالحان و برقراری عدالت باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین