کد خبر: ۱۳۳۷۸۱
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۶

رونمایی از مهدی پاكدل درنقش ابوطالب +تصویر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تازه‌ترین شماره‌ی ماهنامه‌ی سینمایی 24 منتشر شد.

عكس روی جلد این شماره به رونمایی از تست گریم مهدی پاكدل به نقش ابوطالب در فیلم محمد(ص)، تازه‌ترین ساخته‌ی مجید مجیدی، اختصاص پیدا كرده است.

گفت‌وگوی اختصاصی با اسكات اندرسون، طراح جلوه‌های ویژه‌ی فیلم محمد(ص) و اخباری درباره‌ی چهره‌ها و تولیدات سینمای ایران، نقد فیلم‌های روی پرده به همراه یادداشت‌هایی درباره‌ی بازیگری از جمله مطالب این شماره‌ است.
 
در شماره‌ی تازه، پرونده‌‌ای به مناسبت اكران فیلم اینجا بدون من به همراه گفت‌وگو با صابر ابر و بهرام توكلی و میزگردی درباره‌ی اقتباس در سینمای ایران با حضور كامبوزیا پرتوی، فرهاد توحیدی و ابوالحسن داوودی منتشر شده. در بخش گفت‌وگوی ماه این شماره هم به‌مناسبت اكران فیلم شبانه‌روز مهناز افشار توضیحاتی درباره‌ی تجربیات اخیرش در سینمای ایران داده است.

در بخش سینمای دنیا هم پدیده‌ی هری‌پاتر به مناسبت اكران فیلم هری‌پاتر و یادگاران مرگ: قسمت دوم بررسی شده. در این بخش می‌توانید نقدها و حاشیه‌هایی روی فیلم‌های روی پرده‌ی سینمای دنیا را دركنار نقل‌قول‌ها و چهره‌های ماه سینمای جهان بخوانید.

بازخوانی سریال‌های ماه رمضان، گزارش پشت‌صحنه‌ی سریال سقوط یك فرشته وگفت‌وگو با علیرضا كاظمی‌پور مهم‌ترین مطالب بخش تلویزیون است.

در شماره 19، رامبد جوان، ماه‌چهره خلیلی و ایرج رامین‌فر داستان ورودشان به سینما را گفته‌اند و هوشنگ گلمكانی هم در گفت‌وگویی به آسیب‌های نقد فیلم در ایران اشاره كرده است.
 
آموزش رایگان نوشتن نقد فیلم برای همه، فیلم‌دیدن در مدیاتک انستیتوی فیلم بریتانیا و بازنگری یک فیلم: پنج قطعه‌ی آسان، از دیگر مطالب این شماره‌ی ماهنامه‌ی 24 است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین