کد خبر: ۱۳۳۸۰۰
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۱:۲۶

صدیقی: از نظر خداوند، محارب حتی اگر ادعای دین‌مداری داشته باشد باز محارب است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امام جمعه موقت تهران گفت: متاسفانه هنوز برخی نمی‌پذیرند که آب به آسیاب دشمن ریخته‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین 'کاظم صدیقی' پنج‌شنبه‌شب در مراسم چهلم شهادت فرمانده اطلاعات سپاه قم و همرزمانش در مسجد اعظم این شهر اظهار داشت: دشمن همواره کوشیده تا با همکاری عوامل داخلی‌اش فتنه را از نقاط مختلف کشور آغاز کند. 

وی سخنان رییس‌جمهوری آمریکا مبنی بر اینکه آمریکا اوضاع ایران را زیر نظر دارد را دلیلی برای اثبات این گفته خود عنوان کرد. 

صدیقی با اشاره به اقدامات تروریستی گروهک پژاک در شمال غرب کشور اظهار داشت: دشمن که طی سال‌های اخیر همواره قصد به راه انداختن فتنه از مناطق مختلف کشور را داشته‌، بعد از ناکامی از فتنه‌ای که در مرکز و تهران به راه انداخت این بار تلاش کرده تا در نقاط مرزی و حاشیه‌ای کشور این کار را انجام بدهد. 

امام جمعه موقت تهران با تمجید از مواضع هوشیارانه مردم شجاع و غیور کردستان به‌ویژه جامعه اهل سنت در برابر این فتنه‌ها اظهار اشت: خلق کرد و مردم اهل سنت این خطه از کشور، مردمی پاک صمیمی و ولایتمدار هستند و زیر پرچم ولایت فقیه امنیت را در این منطقه برقرار می‌کنند. 

وی افزود: مردم اهل سنت که ارادت قلبی خود را نسبت به پیامبر گرامی اسلام و اهل بیتش ثابت کرده‌اند قطعاً به این مرجع تقلید و فرزند رسول الله یعنی رهبر معظم انقلاب نیز ارادتمندند و جز در مسیر او، در راه دیگری حرکت نمی‌کنند. 

وی با محارب خواندن دست‌اندرکاران اقدامات تروریستی شمال غرب کشور اظهار داشت: از نظر خداوند متعال، شخص محارب حتی اگر ادعای دین‌مداری نیز داشته باشد باز محارب خوانده می‌شود. 

وی هدف اصلی دشمنان از به راه انداختن این‌گونه فتنه‌ها در نقاط مرزی کشور را وارد نمودن ضربه‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی به نظام عنوان کرد و افزود: دشمن تلاش دارد تا با بروز ناامنی در این نقاط حساس از کشور اوضاع اقتصادی و فرهنگی آنجا را به نفع خود دگرگون کند تا مردم این مناطق نسبت به نظام بدبین شوند. 

سرهنگ عاصمی قرمانده اطلاعات سپاه قم و پنج تن از همرزمانش اواخر تیر ماه سال جاری در عملیات تعقیب نیروهای پژاک در شمال غرب کشور به دلیل انفجار مین در زیر خودروی آنها شربت شهادت را نوشیدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین