کد خبر: ۱۳۳۸۶۲
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۲:۱۷

مجری شبکه 3 در برنامه زنده: خنده‌بازار اگر کسی را مسخره هم کند، عیبی ندارد!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مجری شبکه سوم سیما در اظهاراتی عجیب از مسخره‌کردن افراد در برنامه خنده‌بازار دفاع کرد! 

برنامه گلخانه صبح روز (جمعه 11شهریور) با دعوت از آرش میراحمدی یکی از بازیگران مجموعه طنز «خنده بازار» به بررسی کوتاه این برنامه و جایگاه آن در میان مخاطبان پرداخت.

میراحمدی که در این برنامه از روزهای گذشته کار طنزش سخن می‌گفت، عنوان کرد که زیاد علاقه‌ای به حوزه ظنز ندارد و بیشتر کار کارگردانی جدی انجام می‌دهد. وی همچنین از سختی‌های «خنده‌بازار» سخن گفت و در بخشی از سخنانش به برخی محدودیت‌ها در روند ساخت این مجموعه طنز اشاره کرد که مجری برنامه اجازه توضیحات بیشتر را به وی نداد.

بنابراین گزارش، در بخشی از این برنامه، مجری با نمایش پیامک‌ها و بریده جراید به بررسی نظرات مردمی و رسانه‌ای درباره «خنده‌بازار» پرداخت. وی با خواندن یک مقاله از یک روزنامه با جمله‌ای برخورد کرد که واکنش عجیبی نسبت به آن نشان داد.

مجری جوان این برنامه در مقابل این جمله که «خنده‌بازار به خوبی مخاطب خود را جلب کرده و علی رغم اینکه برخی معتقدند با مسخره‌کردن دیگران توانسته مخاطب بالایی جذب کند در صورتی که اینطور نیست...» اینگونه واکنش نشان داد: البته اگر هم افرادی را مسخره کرده باشد عیبی ندارد، بالاخره ما باید ظرفیت خودمان را بالا ببریم ضمن اینکه کار یک نفر ایراد دارد که او را مسخره می‌کنند!»

به گزارش «24»، این برای نخستین بار است که تلویزیون در یک برنامه زنده، از «مسخره کردن افراد» به بهانه «ایراد داشتن» کار آنها دفاع می‌کند! برخی معتقدند فشارهای بسیار زیادی که روی مدیریت شبکه سوم سیما برای برخی برنامه‌های ضعیف رمضان و برخی برنامه‌های جنجالی وجود دارد، باعث دفاع همه جانبه از همه برنامه‌های تولیدی این شبکه شده که این واکنش گویی به صورت بخشنامه‌ای نانوشته به همه برنامه‌های زنده ابلاغ شده تا در این برنامه‌ها، از تولیدات و محصولات شبکه سوم سیما به شدت دفاع شود!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین