کد خبر: ۱۳۴۱۴۶
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۸

سهام عدالت صد هزار بازنشسته پرداخت نشد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق تامین اجتماعی از سرنوشت نامعلوم سهام عدالت بازنشستگان خبر داد و گفت: طی چهارسال گذشته فقط یک بار سود سهام عدالت به بازنشستگان پرداخت شده است. 

علی اکبر خبازها افزود: سهام عدالت به تعداد زیادی از بازنشستگانی که قبل از سال 86 بازنشسته شده بودند تعلق گرفت و پس از آن دیگر خبری از سهام عدالت نشد.

به گفته وی، حدود صد هزار نفری که بعد از سال 86 بازنشسته شده اند سهام عدالت دریافت نگرفته‌ا‌ند.

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق تامین اجتماعی تاکید کرد: قرار بود سود سهام عدالت هر سال به بازنشستگان پرداخت شود درحالی که این سود از سال 86 به بعد فقط یکبار آن هم به مبلغ 40 هزار تومان به بازنشستگان تعلق گرفته است.

خبازها با اشاره به اینکه سازمان خصوصی‌سازی مسئول سهام عدالت و پرداخت سود آن به بازنشستگان است گفت: این موضوع ربطی به صندوق تامین اجتماعی ندارد.

وی در مورد اجرای نصف و نیمه اینگونه طرحها در کشور افزود: نباید دل اقشار زحمت کش را که سال‌ها برای کشور فعالیت کرده‌اند با ارائه طرحهای نصف و نیمه خوش کرد باید تکلیف این افراد را مشخص کرد و برای یکبار اعلام شود که سهام ارائه می‌شود یا خیر.

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق تامین اجتماعی با تاکید براینکه بلاتکلیفی شایسته این قشر از جامعه نیست، گفت: انتظار داریم هرچه سریعتر تکلیف سهام عدالت و سود سالیانه آن برای بازنشستگان مشخص شود.

وی اظهار داشت: بسیاری از بازنشستگان با حقوقی که دریافت می‌کنند برای تامین حداقل‌های زندگی خود نیز با مشکل مواجهند به همین دلیل پرداخت به موقع سود سهام عدالت می‌تواند تا حدودی در رفع مشکلات آنان موثر باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین