کد خبر: ۱۳۴۲۶۱
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۷

مورینیو از بالاترین حقوق تاریخ فوتبال صرف‌نظر كرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: 'خوزه مورینیو' سرمربی رئال مادرید با رد پیشنهاد هنگفت باشگاه 'آنژی‌' روسیه از بالاترین حقوق در تاریخ فوتبال جهان صرف‌نظر كرد.

مورینیو پیشنهاد 'سلیمان كریم‌اف' رئیس باشگاه 'آنژی' روسیه برای دریافت حقوق 25 میلیون یورویی در سال را ردكرد و حتی حاضر نشد بر سر میز مذاكرات بنشیند‌.

كریم اف در ماه فوریه و مارس فصل گذشته، هنگامی كه به درستی‌ معلوم نبود مورینیو باز هم روی نیمكت مادرید خواهد نشست یا نه به او پیشنهاد میلیونی داد و حتی به او وعده داد 'كریستیانو رونالدو' را هم به تیم آنژی ببرد.

مورینیو در حال حاضر بیشترین حقوق را در فوتبال جهان دریافت می‌‌كند و آنژی با پیشنهاد خود می‌خواست او بیشترین حقوق را در تاریخ فوتبال دریافت كند و علاوه بر آن حاضر بود كه تمام اختیارات را به او بدهد تا تیم دلخواه خود با بازیكنانی كه می‌خواهد‌، تشكیل دهد.

سرمربی پرتغالی می‌‌داند كه پروژه اش در تیم مادریدی طولانی مدت است و می‌‌خواهد نوار پیروزی‌ها و موفقیت‌هایش را با این تیم تداوم دهد. علاوه بر این از آنجایی كه در ماه مه 2010 قراردادی چهار ساله با باشگاه مادرید امضاء كرده‌، قصد ندارد قبل از موفقیت تیم را ترک كند.

تیم 'منچستر سیتی' انگلیس نیز قصد داشت كه با پیشنهاد حقوق 20 میلیون یورویی در سال و پرداختن 170 میلیون یورو به منظور خریدن كریستیانو رونالدو و بردن او به این تیم، مورینیو را به باشگاه خود ببرد كه مورینیو از قبول آن نیز صرف‌نظر كرد.

سومین تیمی كه قصد بردن مورینیو به باشگاهش را داشت، تیم 'بشیكتاش' تركیه بود كه 'ییلدریم دمیرورن' رئیس این باشگاه فراتر از بقیه عمل كرد و به منظور بردن مورینیو به او چک سفید ارائه كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین