کد خبر: ۱۳۴۲۸
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۸۴ - ۱۱:۰۰

سلام رايس بي جواب ماند

آفتاب‌‌نیوز :  وي گفت كه از ابتداي ورود هيات ايراني به نيويورك موضوع بهبود رابطه ايران و آمريكا و پرسش از اعضاي هيات ايراني در اين زمينه را در برنامه كاري خود دارد اما هر چه تلاش كرده هيچيك از اعضاي هيات ايراني تمايلي براي بحث در اين زمينه از خود نشان نمي‌دهد. 

وي گفت: برخلاف مقام‌هاي آمريكايي كه تلاش مي‌كنند به اعضاي هيات ايراني نزديك شوند، اعضاي هيات ايراني و حتي ديپلمات‌هاي ايراني فعال در سازمان ملل در جلسات رسمي و غير رسمي بشدت از آمريكايي‌ها دوري مي‌كنند و به فرصت‌هايي كه برخي از كارشناسان آمريكايي براي نزديك شدن به آنان فراهم مي‌كنند، پاسخ مثبتي نمي‌دهند. 

اين خبرنگار انگليسي گفت: پيام مثبت كاندوليزا رايس، وزير خارجه آمريكا، قبل از اجلاس سران مجمع عمومي، مبني بر اينكه اگر احمدي نژاد را در سازمان ملل ببينم به او سلام خواهم كرد، درواقع بدون جواب مانده است. 

وي گفت: آمريكا انتظار داشت با اعطاي ويزا به احمدي نژاد دست كم علامت مثبتي از وي دريافت كند اما تاكنون پاسخي از سوي هيات ايراني به آنها داده نشده‌است. 

خبرنگار يادشده گفت: به نظر مي‌رسد احمدي‌نژاد در كم‌توجهي به آمريكا و نشانه‌هايي كه از سوي آنها داده مي‌شود، مصمم است و آمريكايي‌ها نمي‌توانند روي او حساب باز كنند. 

وي گفت كه همچنان دنبال دريافت نشانه‌هاي مثبتي از سوي اعضاي هيات ايراني به طرف آمريكا است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۸۴/۰۶/۲۶
0
0
آفرين به احمدي نژاد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین