کد خبر: ۱۳۴۴۶۲
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۹

وزیراطلاعات: با اختلاس 3 هزاری اول از همه ما برخورد کردیم

اموال متهم بلوكه شد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت الاسلام مصلحی در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره اختلاس اخیر گفت: وزارت اطلاعات، بانک مركزی و وزارت اقتصاد و دارایی با هماهنگی كه با هم داشتند قضیه را به گونه‌ای تعقیب كردند كه حق و حقوق بیت‌المال و مردم از بین نرود. 

وی با بیان اینكه دستگاه اطلاعاتی در این زمینه اقدام‌كننده اولیه بود گفت: وزارت اطلاعات نسبت به دستگیری عوامل و برگرداندن پول‌هایی كه جابجا شده بود اقدام كرد.

وزیر اطلاعات یاداور شد: اموال اختلاس‌كننده بلوكه شده است و به تخلف بانک نیز رسیدگی خواهد شد.

مصلحی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینكه این اختلاس ارتباطی با خارج از كشور داشته است یا خیر؟، گفت: نه چنین چیزی نیست و این مسئله ربطی به خارج نداشته است.

وزیر اطلاعات تاكید كرد: تخلفی كه صورت گرفته در یک بانک است و اختلاس‌كننده می‌خواست از دیگر بانک‌ها نیز سوء‌استفاده كند كه جلویش گرفته شد. 

پژاک باید كاملاً مضمحل شود

وزیر اطلاعات گفت: گروهک پژاک مشكل ملی نیست.

حجت الاسلام مصلحی با تاكید بر اینكه این گروهک ضدانقلاب است گفت: پژاک در كشور اقداماتی صورت داد كه به همین علت ضربات متعددی به آن وارد شد از این رو به دنبال اقدامات تلافی‌جویانه ایذایی است.

مصلحی تاكید كرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در عملیات‌های خود ضربات متعدد سختی به پژاک وارد كرده است.

وی تصریح كرد: نباید موضوع پژاک را مشكل ملی تلقی كنیم بلكه این یک گروهک تروریستی است كه اقدامات ایزایی صورت می‌دهد و به علت اینكه سپاه در مرز در تامین امنیت ماموریت دارد در این زمینه وارد شد و موفقیت‌های بسیار خوبی نیز كسب كرد.

مصلحی تاكید كرد: در بحث اطلاعاتی نیز موفقیت‌های بسیار خوبی بدست آمده و گروهک پژاک در مباحث اطلاعاتی ضربات سنگینی متحمل شده است.

وزیر اطلاعات گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال اضمحلال كامل این گروهک است.

وزیر اطلاعات از هلاكت سه عضو گروهک تروریستی كوموله در درگیری با سربازان گمنام امام زمان(عج) در دو شب پیش خبر داد.

حجت الاسلام مصلحی در حاشیه جلسه هیئت دولت درجمع خبرنگاران افزود: یكی از كسانی كه سال گذشته در تاسوعای حسینی سه نفر از نیروهای انتظامی را به شهادت رسانده بود می‌خواست اقدام تروریستی دیگری انجام دهد كه در درگیری با سربازان گمنام امام زمان به همراه دو تروریست دیگر به هلاكت رسید و چند نفر دیگر نیز دراین رابطه دستگیر شدند.

وزیر اطلاعات با بیان اینكه استكبار جهانی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی راهبرد براندازی نرم در طولانی مدت و روش سخت افزار و نرم افزار را توام دنبال می‌كند، گفت: ممكن است گروهک‌های مختلف تروریستی و همچنین منافقان و نظام سلطه با توجه به نقاط مشتركی كه در ضربه زدن به انقلاب اسلامی دارند اهداف مشتركی را نیز دنبال كنند اما در نوع ضربه زدن متفاوت عمل كنند.

وی گفت: اینگونه نیست كه گروهک‌های تروریستی و منافقین در هر موقعیتی به شكل یكسان وارد شوند بلكه گاهی اوقات با اقدامات تروریستی و در بعضی مواقع با نزدیكی به مجموعه‌های خودی و در لباس دوست، ظاهر می‌شوند تا به اهداف خود برسند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین