کد خبر: ۱۳۴۶۱۹
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۱

واكنش حدادیان به شكایت مشایی از ارضی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سعید حدادیان در واكنش به شكایت مشایی از حاج منصور ارضی گفت: به فضل الهی آخرین نفس‌های جریان انحرافی در پیشگاه بصیرت ملت شمرده می‌شود و فرافكنی‌ها و دسیسه‌چینی‌های آنها، راه به جایی نمی‌برد.

حاج سعید حدادیان از مداحان مشهور كشورمان در واكنش به خبر درخواست وكیل اسفندیار رحیم‌مشایی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری از دادستان تهران برای تعقیب قضایی حاج منصور ارضی با این مطلع كه "المنصور مالمنصور و ما ادریك مالمنصور؟" گفت: منصور، منصور است به نصرت الهی و به همین دلیل تن جریان انحرافی از طنز سیاسی او چنان می‌لرزد كه آن را با دستور عملیاتی برابر می‌داند؛ وای به روزی كه حاج منصور حماسه‌سرایی كند.

این مداح اظهار داشت: به فضل الهی آخرین نفس‌های جریان انحرافی در پیشگاه بصیرت ملت شمرده می‌شود و فرافكنی‌ها و دسیسه‌چینی‌های آنها، راه به جایی نمی‌برد.

سعید حدادیان در پایان با بیان اینكه گذشتن از آبرو در راه خدا از لذت‌بخش‌ترین عبادات مومن است، خاطرنشان كرد: فرزندان رشید ملت برای حفظ مصالح نظام آماده گذشتن از همه چیز خود هستند.

سید علی اصغر حسینی وكیل رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در نامه‌ای به محمود جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران خواستار تعقیب حاج منصور ارضی به خاطر سخنان او درباره اسفندیار رحیم‌مشایی در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در مسجد ارک تهران شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین