کد خبر: ۱۳۴۶۳۵
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۲
چیت‌فروش، سخنگوی رزمایش مدافعان حریم ولایت 3 اعلام کرد:

شلیک موفقیت‌آمیز بمب‌های هوشمند قاصد از جنگنده F4

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ‌امروز بمب هوشمند و فوق سنگین قاصد از جنگنده F4 شلیک و با موفقیت کامل به هدف اصابت کرد. 

امیرحسین چیت‌فروش سخنگوی رزمایش حریم ولایت 3 امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین روز از سومین مرحله رزمایش فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش با بمباران اهداف توسط جنگنده بومی صاعقه با استفاده از مهمات جنگی آغاز شد.

وی افزود: جنگنده‌های صاعقه که به دست پرتوان متخصصان داخلی ساخته و به تولید انبوه رسیده است، امروز در یک فلایت کامل پروازی و با استفاده از مهمات جنگی اهداف از پیش تعیین شده را بمباران کردند.

سخنگوی رزمایش حریم ولایت 3 همچنین اعلام کرد: ‌امروز بمب هوشمند و فوق سنگین قاصد از جنگنده F4 شلیک و با موفقیت کامل به هدف اصابت کرد.

چیت‌فروش در ادامه سخنانش تصریح کرد: انجام جنگ الکترونیک واجرای سیستم پدافند غیرعامل به منظور انحراف مهمات از موفقیت‌هایی بود که در این مرحله از رزمایش به خوبی اجرا شد.

وی ادامه داد: همچنین هواپیماهای جنگنده میگ 29 عملیات‌های برنامه‌ریزی شده در خصوص شلیک موشک‌های هوا به زمین را با موفقیت اجرا کرد.

سخنگوی رزمایش حریم ولایت 3 در پایان اظهار داشت: همچنین در نظر است جنگنده‌های سوخو 24 امشب اقدام به بمباران اهداف تاریک با اجرای تاکتیک‌های خاص در منطقه رزمایش کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین