کد خبر: ۱۳۴۹۰۰
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۱

تایلند هم به هواپیماهای ایران بنزین نمی‌دهد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو كمیسیون عمران مجلس، با انتقاد از تداوم پرواز ایرلاین‌های ایرانی به فرودگاه بانكوک گفت: با توقف سوخت‌رسانی این فرودگاه به هواپیماهای ایرانی و معطلی چند ساعته ایرانیان در این فرودگاه و چند برابر شدن فاصله زمانی این پروازها، توقف این خط پروازی، ضروری است.

"محمدرضا صابری" گفت: با افزایش فشارهای بین‌المللی، برخی از فرودگاه‌های خارجی از تحویل سوخت به هواپیماهای ایرانی خودداری كردند كه سازمان هواپیمایی كشور باید در این زمینه اقدام عاجلی را انجام دهد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شواری اسلامی افزود: بسیاری از فرودگاه‌های كشورهای اروپایی در چند ماه پیش توقف سوخت‌رسانی به هواپیماهای ایرانی را اعلام كردند، ولی متأسفانه به علت بی‌توجهی برخی از مسئولان سازمان هواپیمایی كشور، شاهد پرواز هواپیماهای ایرانی به این فرودگاه‌ها بودیم.

بنا به گفته خدمه پرواز هواپیمایی ماهان، فرودگاه بانكوک- پایتخت كشور تایلند - از هفته گذشته سوخت‌رسانی به هواپیماهای این شركت را متوقف كرده است، به طوری‌كه هواپیماهای این شركت با دور كردن مسیر پروازی خود در فرودگاه كلكته هند، فرود آمده‌اند و پس از سوخت‌گیری در این فرودگاه به كشور باز می‌گردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین