کد خبر: ۱۳۵۰۸۰
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۸

تفکیک‌جنسیتی کلاس‌های دانشگاه فنی‌حرفه‌ای

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای با بیان اینکه بازگشایی کلاس‌های این دانشگاه وارد هفته دوم خود شده است گفت: به علت شرایط حاکم بر واحدهای درسی و کارگاه‌های آموزشی در این دانشگاه کلاس‌های جداگانه برای دختران و پسران برگزا می‌شود. 

سهراب رضایی با اشاره به آغاز کلاس‌های درس نخستین دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور از تفکیک جنسیتی این دانشگاه خبر داد و گفت: تمام کلاس‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای به علت ماهیت واحدهای درسی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی، به تفکیک رشته برای دختران و پسران جداگانه برگزار می‌شود.

وی درباره زمان بازگشایی کلاس‌های این دانشگاه گفت: نخستین دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور که تعداد آنها حدود 60 هزار نفر است از 19 شهریورماه در کلاس‌های درس خود حاضر شده‌اند.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای درباره تعداد رشته‌های درسی ارائه شده در این دانشگاه، اظهار داشت: در دانشگاه فنی و حرفه‌ای حدود 60 رشته فنی و حرفه‌ای راه‌اندازی شده است. از مجموع این رشته‌ها، 21 رشته در مقطع کارشناسی و سایر رشته‌ها در مقطع کاردانی دانشجو می‌پذیرد. البته آن دسته از رشته‌ها که در مقطع کارشناسی راه‌اندازی شده دارای مقطع کاردانی هم هستند.

رضایی در پاسخ به پرسشی درباره آخرین وضعیت معلمان حق‌التدریس فنی در سال تحصیلی جدید، تاکید کرد: این معلمان همانند گذشته به کار خود در دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادامه می‌دهند تا زمانیکه در وزارت علوم وضعیت استخدامی آنان مشخص شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین