کد خبر: ۱۳۵۱۴۴
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۱:۴۴

دیوید بکام جواهرات الیزابت تیلور را می‌خرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- اشکان نعمت‌پور(خبرآنلاین): دیوید بکام می‌خواهد ویکتوریا را غافلگیر کند ( البته الان دیگر عالم و آدم فهمیده‌اند و سورپرایزی هم در کار نیست). به هرحال، بکام می‌خواهد همسرش را خوشحال کند و به همین دلیل، قصد دارد کلکسیون الماس‌های الیزابت تیلور را برای ویکتوریا بخرد. 

طبق گزارش‌ها، بکام باید 2.9 میلیون پوند پول خرج کند تا مجموعه شخصی تیلور را بخرد، یعنی حدود 6 میلیارد تومان. یکی از نزدیکان بکا‌ها گفت: «دیوید از وقتی هارپر به دنیا آمده، خیلی خوشحال است؛ احساس می‌کند انگار دوباره عاشق زنش شده و می‌خواهد این علاقه را با دادن غیرممکن‌ترین هدیه‌ای که می‌شود، نشان دهد. او برای زنش شام می‌پزد، کاری که از وقتی ازدواج کرده‌‌اند، دیگر انجام نداده بود.» 

الیزابت تیلور یکی از معروف‌ترین بازیگران زن تاریخ سینما است که از فیلم‌های معروفش می‌توان به «گربه روی شیروانی داغ» اشاره کرد که نقش مقابل پل نیومن را داشت. 

حراجی کریستی در ماه دسامبر(اواخر پاییز) این الماس ها را به مزایده می‌گذارد و تمام عواید آن به بنیاد خیریه الیزابت تیلور می‌رسد. تیلور برای مبارزه با ایدز تلاش‌های زیادی کرد و درآمد این حراجی هم در همین راه خرج خواهد شد. 

بنابراین بکام می‌داند با خریدن این الماس‌ها، پولش در راه مبارزه با ایدز صرف می‌شود که علاوه بر خوشحال کردن ویکتوریا، یک فایده دیگر هم پیدا می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین