کد خبر: ۱۳۵۱۹۴
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۲

دست دادن والیبالیست‌ها با داور زن/ فدراسیون: برخورد می‌كنیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: از مردم شریف ایران و خانواده معظم شهدا به دلیل دست دادن برخی بازیكنان با داور زن عذرخواهی می‌كنیم.

امیر خوش‌خبر درخصوص دست دادن برخی از بازیكنان تیم ملی با داور زن قزاقستانی در پایان بازی ایران و افغانستان اظهار داشت: بلافاصله در پایان مسابقه جلسه‌‌ای با حضور بازیكنان برگزار شد و طی آن در خصوص علل دست دادن بازیكنان از آنها توضیح خواسته شد.

وی با بیان اینكه بازیكنان تیم ملی ایران اصرار سرداور سریلانكایی را علت اقدام خود عنوان كردند ادامه داد: البته درخواست سرداور توجیهی برای این اقدام بازیكنان نیست و در عین حال فدراسیون والیبال با خاطیان برخورد انضباطی خواهد كرد.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران با عذرخواهی از مردم شریف ایران اسلامی و خانواده معظم شهدا خاطرنشان كرد: بازیكنان هم در این جلسه از این اقدام خود ابراز ندامت كردند.

خوش‌خبر در پایان از مردم خواست تا ضمن چشم‌پوشی از اشتباه فرزندان نادم خود در تیم ملی والیبال، ملی‌پوشان را در این شرایط حساس تنها نگذاشته و با حمایت‌های بی‌دریغ خود راه را برای قهرمانی تیم ملی در آسیا هموار كنند تا شاهد برافراشته شدن پرچم كشورمان بر بام قاره كهن باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین