کد خبر: ۱۳۵۳۶۴
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۰ - ۰۰:۵۵

استیلی: از همه حتی پروین مشورت می‏گیرم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حمید استیلی پس از پیروزی 2 بر یك برابر فجر سپاسی در جمع خبرنگاران گفت: مسابقه خیلی خوبی بود. بعد از شكست در دیدار با استقلال كارمان سخت شده بود اما روی بازیكنان از نظر روانی كار كردیم و توانستیم پیروز شویم. فجر یكی از دونده‌ترین تیم‌های لیگ است و به كلانتری خسته نباشید می‌گویم كه تیم خوبی را ساخته و پرداخته كرده است. بازی در شیراز همیشه سخت است.

وی افزود:‌ در نیمه اول دروازه‌بان ما یك بار هم زمین نخورد اما در نیمه دوم شرایط مسابقه فرق كرد و گل زدیم. بعد از آن كه گل تساوی را خوردیم تعویض‌هایی انجام دادم كه این تعویض‌ها خدا را شكر جواب داد و من شرمنده هواداران نشدم. باید تلاش كنیم كه هفته به هفته بهتر شویم. از زحمات حبیب كاشانی تشكر می‌كنم ضمن اینكه از سردار رویانیان، علی پروین و هیئت‌مدیره نیز كمال تشكر را دارم.

استیلی تأكید كرد: در خط دفاعی تغییراتی داده بودیم و مدافعان ما وظایفشان را به خوبی انجام داده بودند با تعویض‌هایی هم كه در نیمه دوم انجام دادم پیروز شدیم. بازی سختی را بردیم آن هم با شرایط روحی و روانی كه داشتیم.

وی افزود: از تماشاگران خوب این بازی نیز باید تشكر كنم. هم تماشاگران فجر و هم تماشاگران پرسپولیس خیلی خوب تیم‌هایشان را تشویق كردند.

سرمربی پرسپولیس در مورد شرایط بحرانی این تیم گفت: از بازی اول شرایط بحرانی داشتیم و این كار ما را سخت‌تر كرد. وقتی پرسپولیس گل نمی‌زد هوادار صبر نمی‌كرد. من حق را به هوادار می‌دهم و از خدا می‌خواهم كه شرمنده هواداران نشوم. به پرسپولیس اعتقاد دارم و می‌دانم كه در باز‌ی‌های آینده بهتر خواهیم شد و یكی از بهترین تیم‌های لیگ می‌شویم.

استیلی یادآور شد: در نیم‌فصل می‌توانیم چهار جای خالی پرسپولیس را پر كنیم. اول فصل به دلیل محدودیت زمانی كه داشتیم نتوانستیم این بازیكنان را جذب كنیم. هرچه شرایط روحی و روانی بازیكنان بهتر شود ما بهتر نتیجه می‌گیریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد تغییرات در تركیب تیمش گفت:‌ تمرینات تیم پرسپولیس را تمام روزنامه‌ها پوشش می‌دهند اما ما از تمرینات فجر سپاسی اطلاعی نداشتیم. فجر هم تغییراتی در این بازی داشت و با تغییر سیستم به مصاف ما آمد. ما باید قوی‌تر باشیم زیرا تمام تیم‌ها برابر پرسپولیس انگیزه مضاعفی دارند و رسانه‌ها تمرینات ما را هم انعكاس می‌دهند.

استیلی در مورد بازی علی كریمی گفت: كریمی امروز هم در كناره‌ها خوب بازی كرد و هم وقتی كه پستش را تغییر دادیم بازی خوبی از خود نشان داد. علی كریمی خوب بازی می‌كند البته بقیه بازیكنان نیز این فضا را برای خوب بازی كردن او فراهم می‌كنند. كریمی در اختیار تیم است و تیم هم در اختیار كریمی.

وی در مورد جذب مهاجم هدف گفت:‌ ما در این پست وحید هاشمیان را داریم اما می‌خواهیم یک مهاجم كه قدرت سرزنی بالایی داشته باشد جذب كنیم. ضمن اینكه نوروزی شرایط بهتری پیدا می‌كند و مهرداد اولادی در آینده نزدیک برای تیم بازی خواهد كرد با این حال سعی می‌كنیم در نیم‌فصل یک مهاجم هدف جذب كنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد بازی نكردن ابراهیم شكوری گفت: او مشكلات دانشگاهی داشت و به همین دلیل در ابتدای هفته روی مجتبی شیری برنامه‌ریزی كرده بودیم كه او هم فوق‌العاده بود.

وی در مورد اینكه در پرسپولیس هدفگذاری داشته است یا نه، گفت: ما هدفگذاری كرده‌ایم اما نمی‌دانستیم شرایط ما اینقدر سخت می‌شود. شرایط روحی و روانی بازیكنان ما به هم ریخته بود اما اگر به آمار مسابقات نگاه كنیم درتمام بازی‌ها برتر از حریفان بودیم و در ادامه راه هم با كمک رسانه‌ها و مردم می‌توانیم موفق شویم. من نمی‌گوییم از ما انتقاد نكیند ما انتقاد را روی چشم‌مان می‌گذاریم اما تخریب نكنید.

استیلی افزود: من از شیراز همیشه خاطره خوشی داشته‌ام و در سال 86 با افشین قطبی در این شهر پیروز شدم. با استیل‌آذین هم در شیراز پیروز شدم امروز هم كه شرایط سختی را داشتیم پرسپولیس برنده شد و من این را به فال نیک می‌گیریم. در ادامه كار پرسپولیس شرایط بهتری خواهد داشت.

وی در مورد اینكه از علی پروین و پنجعلی مشورت می‌گیرد یا نه، گفت: من از همه مشورت می‌گیرم. از علی پروین و محمد پنجعلی كه عضو كمیته فنی هستند و حتی از هیئت مدیره هم مشورت می‌گیرم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین