کد خبر: ۱۳۵۴۸۸
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۶
علی‌رغم اعلام وزارت اقتصاد و دارایی مبنی بر برکناری جهرمی

روابط عمومی بانک صادرات: جهرمی به کار خود ادامه می‌دهد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در پی اعلام وزارت امور اقتصادی و دارایی و کمیته منتخب دولت مبنی بر برکناری مدیرعامل بانک صادرات به دلیل قصور در گشایش اعتبار داخلی در ماجرای فساد مالی اخیر، روابط عمومی بانک صادرات برکناری جهرمی را از مدیرعاملی این بانک رد کرد. 

در حالی که امروز کمیته منتخب دولت اعلام کرد مدیران عامل سه بانک صادرات، ملی و سامان که با پرونده گشایش اعتبارات اسنادی ریالی داخلی مرتبط بوده‌اند برکنار شده‌اند و محمود خاوری ـ مدیرعامل بانک ملی ـ نیز پیش از آن با عذرخواهی از مردم و مقام معظم رهبری استعفای خود را تقدیم وزیر اقتصاد کرد، اما جهرمی مدیرعامل بانک صادرات همچنان بر عقیده نخست خود مبنی بر دخالت نداشتن مستقیم در ماجرا تاکید می‌کند. 

روابط عمومی بانک صادرات پس از انتشار خبر برکناری جهرمی که در سایت اطلاع‌رسانی وزارت اقتصاد منتشر شد، اعلام کرد که جهرمی همچنان با قوت به کار خود در بانک صادرات ادامه می‌دهد. 

البته در اعلام رای کمیته یادشده نیز اشاره شده بود که چون بانک‌های صادرات و سامان خصوصی هستند، فرآیند قانونی از طریق بانک مرکزی طی می‌شود و مدیران این بانک‌ها هم به‌زودی برکنار خواهند شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین