کد خبر: ۱۳۵۶۲۹
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۴
در ديدار با جانبازان قطع نخاعی

احمدی‌نژاد: ملت‌های جهان برای قیام جهانی آماده هستند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد بازگشت به مسیر خداپرستی، انبیای الهی و انسانیت را تنها راه نجات مستکبران عالم دانست و گفت: بیداری امروز ملت‌های جهان به واسطه ایثارگری جانبازان، به طوفانی عظیم علیه ظلم و ستم مستکبران تبدیل خواهد شد.

به گزارش آفتاب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمود احمدی‌نژاد؛ چهارشنبه شب(6 مهر) در اولین همایش تجلیل از جانبازان قطع نخاعی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و با بیان اینکه عزت و بیداری ملت‌ها حاصل جانبازی و ایثارگری است، اظهار داشت: کسانی که امروز طعم عدالت، آزادی و سعادت را در جهان می‌چشند مدیون ایثارگران و جانبازان می‌باشند. 

وی با اشاره به اینکه جانبازان کرامت بشریت را درحالی احیاء کردند که زیر چرخ‌های سرمایه‌داری و کمونیست در حال له شدن بود، افزود: دشمنان بشریت بر پایه محاسبات مادی باور کرده بودند که می‌توانند برای همیشه راه پیامبران و انسانیت را حذف کنند اما به لطف خدا، روح قدسی که به واسطه ایثارگری ملت ایران در بشریت دمیده شده، همه ملت‌ها را بیدار کرده است.

احمدی‌نژاد با اشاره به سفر اخیر خود به نیویورک و دیدار با گروه‌های مختلف از جامعه آمریکا تاکید کرد: امروز در قلب آمریکا نیز مردم علیه نظام سلطه فریاد می‌زنند و همه ملت‌های جهان برای قیام جهانی آماده هستند. 

وی با بیان اینکه امروز ملت‌های عالم همراه ملت ایران هستند، تصریح کرد: هجمه رسانه‌ای و تبلیغاتی غرب علیه ملت و انقلاب ایران که بی‌وقفه ادامه دارد، هیچ اثری نخواهد داشت.

احمدی‌نژاد با یادآوری شرایط کشور در 30 سال قبل، خاطرنشان کرد: روزی دشمن با همه قدرت نظامی، سیاسی و تبلیغی در کنار مرزهای ایران بود اما امروز دشمنان بشریت، در خانه خودشان هم از آثار انقلاب و حرکت ملت ایران در امان نیستند.

احمدی‌نژاد گفت: ملت ایران و به ویژه جانبازان در اوج مظلومیت، پرچم عزت و کرامت انسانی را حفظ کردند و این پرچم به فضل الهی بر فراز همه کاخ‌های مستکبران جهان برافراشته خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان ارزش بسیار والای دنیوی و اخروی ایثارگری جانبازان، این مجاهدت را کار بسیار بزرگی دانست و تصریح کرد: جانبازان افتخاری جاویدان برای همه ملت‌ها هستند و هر جانباز مدال افتخاری بر سینه بشریت است.

احمدی‌نژاد دوستی و زندگی با جانبازان را بزرگترین افتخار برای خود و همه انسان‌ها دانست و گفت: امروز به نمایندگی از ملت ایران و همه آزادیخواهان جهان نشان ایثار به جانبازان سرافراز تقدیم می‌شود.

رئیس جمهور جانبازان را معطر به عطر شهادت معرفی و خاطرنشان کرد: معرفی راه عزت و کرامت و قدرشناسی ملت ایران از جمله اهداف اهدای نشان ایثار به جانبازان است.

احمدی‌نژاد با قدردانی ویژه از خانواده‌های جانبازان تاکید کرد: درست است که هر لحظه شهید شدن افتخاری بسیار بزرگ برای جانبازان است اما حتی می‌توان مدعی شد که جانبازان در ثواب و اجر خانواده‌های خود شریک هستند. 

وی با اظهار امیدواری برای استقرار همیشگی راه روشن تعالی در برابر ملت ایران و ملت‌های جهان گفت: تحقق وعده الهی نزدیک است و به فضل الهی جانبازان امام زمان(عج) را یاری خواهند کرد.

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با تبیین جایگاه و ارزش جانبازی و ایثارگری تصریح کرد: شهادت نقطه اوج ایثار و جانبازی، جاری کردن شهادت در روح و رگ‌های جامعه است.

وی ایثارگری و جانبازی را رمز رسیدن به قله‌های تعالی بر شمرد و گفت: سوخت، موتور و جوهر حرکت انسان، ایثارگری است.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه در مسیر اصلاح جامعه، ایثار و فداکاری امر ضروری و ماندگار است افزود: کسانی که حاضرند در مسیر ایثارگری همه وجود خود را تقدیم کنند، همه قله‌ها را یکجا فتح و سقف پرواز و تعالی انسان را مشخص می‌کنند.

وی صحنه کربلا را نقطه اوج ایثار دانست و افزود: خدا را سپاسگذاریم که در انقلاب اسلامی انسان‌های فراوانی به قله رسیدند و برای همه الگو شدند.

احمدی‌نژاد اظهار داشت: جانبازانی که از مرز خاک و جان عبور کردند؛ روی ویلچرها و تخت‌ها صبور و آرام اما در دلی طوفانی هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین