کد خبر: ۱۳۵۶۵۳
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۵

نماینده ولی‌فقیه: وضع فعلی نامطلوب است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: وضع زمان فعلی ما نامطلوب است چراکه یک تخلف کوچک به سرعت به هزاران میلیارد تبدیل می‌شود، اما از آن طرف یک جوان برای ازدواج لنگ است. 

آیت‌الله محمدتقی واعظی پیش از ظهر امروز(7 مهر) در حاشیه دیدار علماء، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات استان زنجان با رئیس قوه قضائیه، در محل سالن اجتماعات دارالقرآن این استان، با اشاره به فرارسیدن به میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار داشت: به برکت حضرت معصومه(س) دو شخصیت ارزنده یعنی امام خمینی(ره) و علامه طباطبایی(ره) برای تشیع به جهان عرضه شد که بدیلی برای آنها نیست.

وی افزود: نقش امام راحل را کسی نمی‌تواند انکار کند چراکه او تشیع و اسلام را به معنای واقعی حیاتی دوباره بخشید.

امام جمعه زنجان گفت: همچنین علامه طباطبایی(ره) در زمانی که دو خطر بزرگ حوزه علمیه قم را بسوی نابودی می‌کشاند در مقام ناجی، این حوزه را از خطرها عبور داد.

وی افزود: حوزه علمیه در آن زمان از پس شبهات ارمنی برنمی‌آمد و علامه به داد همه این مشکلات رسید.

واعظی با بیان اینکه علامه طباطبایی در نجات دین از دسیسه‌های دشمنان نقش انکارناپذیری دارد، خاطرنشان کرد: مسیح و یهود هیچ آبرویی برای پیامبران خود نگذاشتند حال آنکه دین اسلام این پیامبران را به درستی معرفی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در همین حوزه علمیه قم هم عصمت و هم علم امام را انکار کردند اما امام خمینی(ره) این دسیسه‌های دشمن را خنثی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان خطاب به رئیس قوه قضائیه گفت: دماسنج مملکت و شیشه عمر نظام و ایران دست شماست.

وی گفت: دانشگاه‌های ما و حوزه‌های علمیه و زندگی مردم را شما مهندسی می‌کنید و لذا مردم و نهادهای مختلف به شما نگاه ویژه‌ای دارند.

واعظی گفت: اگر مباحث قضایی مملکت خدشه‌دار شود روی کل ممکلت و مخصوصا بحث علم کشور اثر می‌گذارد؛ لذا مبالغه نیست که بگویم امروز تمام دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه دست شماست.

وی تصریح کرد: وضع زمان فعلی ما زمان نامطلوبی است چراکه یک تخلف کوچک به سرعت به هزاران میلیارد تبدیل می‌شود، اما از آن طرف یک جوان برای ازدواج لنگ است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین