کد خبر: ۱۳۵۶۵۴
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۹

مشاور وزیر نیرو: فتنه 88 در مصر طراحی شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فارس نوشت: مشاور وزیر نیرو در امور جانبازان و ایثارگران گفت: وقتی توطئه‌های آمریكا برای تحمیل جنگ بر ایران نقش بر‌آب شد در جلساتی كه مسئولان سابق ایران در مصر داشتند فتنه سال ۸۸ طراحی شد.

ابراهیم راحمی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از از جانبازان و ایثارگران شركت آب و فاضلاب كاشان اظهار داشت: غائله ۸۸ كه آمریكا در آن به‌طور مستقیم وارده شده بود با رهنمودهای مقام معظم رهبری خنثی شد و نقشه دشمن در شكست جمهوری اسلامی به وسیله جنگ نرم با نظام نقش بر آب شد.

وی در ادامه با تبریک هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی را گرامی داشت و افزود: ایران در هشت سال دفاع مقدس بدون كمک هیچ كشوری در برابر همه دنیا ایستاد و به پیروزی رسید.

وی اضافه كرد: رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی عراق، غنایمی از ۳۹ كشور جهان و اسیرانی از ۱۱ كشور دنیا به اسارت گرفتند كه نشان‌دهنده قرار گرفتن همه دنیا در مقابل انقلاب اسلامی بود.

مشاور وزیر نیرو در امور جانبازان و ایثارگران خاطرنشان كرد: بعد از جنگ عراق با ایران تحركات زیادی از سوی آمریكا انجام شد تا جنگ دیگری به ایران تحمیل شود اما هیچ كشوری جرأت حمله به ایران را پیدا نكرد.

راحمی در بخش دیگری از سخنان خود ایده امام راحل مبنی بر صدور انقلاب اسلامی را در حال تحقق دانست و گفت: این تئوری امام راحل امروز از سوی مسلمانان كشورهای اسلامی پذیرفته شده است و در اكثر كشورهای منطقه حركت‌های اسلام‌گرایانه خوبی آغاز شده كه در حال به چالش كشیدن نظام سلطه آمریكاست.

در ادامه این مراسم فرمانده بسیج سپاه كاشان نیز با تجلیل از طرح ابتكاری شركت آب و فاضلاب كاشان برای مزین كردن تأسیسات این شركت به نام شهدای عملیات دفاع مقدس ابراز كرد: رزمندگان اسلام در مدت هشت سال دفاع مقدس با تكیه بر سلاح ایمان و نماز شب در مقابل ارتش پیشرفته صدام پایداری كردند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شركت آب و فاضلاب شهرستان كاشان نیز در این مراسم با اشاره به این رهنمود مقام معظم رهبری كه بزرگداشت یاد شهدای دفاع مقدس یک فریضه و وظیفه بزرگ است عنوان كرد: ما باید به این فریضه و وظیفه خود در هر شرایطی عمل كنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین