کد خبر: ۱۳۵۶۹۲
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۶

وزیر راه: ۱۸۰ پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به وجود ۱۸۰ پروژه نیمه‌تمام عمرانی در کشور، گفت: مصلای تهران بزرگترین پروژه در میان این تعداد پروژه است. 

محمدجعفر علیزاده اظهار داشت: در حال حاضر ۱۸۰ پروژه عمرانی در زمینه ساختمانهای دولتی در کشور در دست ساخت داریم که در قالب این پروژه‌ها سه میلیون مترمربع ساختمان در دست ساخت است. 

وی ادامه داد: این در حالیست که برای تکمیل این پروژه‌ها که پروژه‌های سنگینی هم هستند دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است. 

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در میان این پروژه‌ها پروژه‌هایی مانند مصلای تهران که بزرگترین آنها است و همچنین طرح توسعه حرم حضرت معصومه(ع) و ورزشگاه‌های بزرگی مانند ورزشگاه ۵۰ هزار نفری اهواز به چشم می‌خورد. 

علیزاده با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام بیمارستانی با ۲۱ هزار تخت در کشور، یادآور شد: در مجموع حجم پروژه‌های موجود در زمینه ساختمان‌های عمومی و دولتی بسیار سنگین است. 

وی با اشاره به اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان‌های موجود در کشور، یادآور شد: این در حالیست که برای تکمیل همه پروژه‌های بیمارستانی در کشور به اعتباری بالغ بر هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان نیاز است.
معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تا پایان دولت دهم ۱۳ هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی را در قالب این پروژه‌ها در کشور به بهره‌برداری برسانیم. 

علیزاده افزود: این در حالیست که از ابتدای سالجاری تاکنون ۲۰ بیمارستان تحویل وزارت بهداشت و درمان شده است. 

وی با تاکید بر اینکه تحویل بیمارستان‌ها در کشور شتاب قابل‌توجهی گرفته است، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان دولت دهم به موفقیت چشمگیری در این حوزه برسیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین