کد خبر: ۱۳۵۷۱۵
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۸

عضو جبهه پایداری: شروط‌مان باقی است؛ از مواضع‌مان کوتاه نمی‌آییم

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: نماینده گرمی در مجلس شورای اسلامی، گفت: شرط‌هایی که جبهه پایداری می‌گذارد غیر منطقی نیست، بنابراین اگر بپذیرند به کمیته وحدت عضو می‌فرستیم.

ولی اسماعیلی تصریح کرد: تمام سعی جبهه پایداری و اعضای آن این است که هیچ شکاف و انشقاقی در اصولگرایان ایجاد نکنیم و در این راستا نیز حرکت می‌کنیم که مشکلی پیش نیاید.

وی با تاکید بر اینکه برای ارائه یک لیست واحد تلاش می‌کنیم، خاطرنشان کرد: اکنون نیز تمام کارهایی که منجر به ارائه یک لیست واحد شود را انجام می‌دهیم، اما در صورتی که در ادامه کار با مشکل مواجه شویم قطعا راه خود را جدا می‌کنیم.

عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی با تاکبد بر اینکه تا کنون راه خود را از گروه ۸+۷ جدا نکرده‌ایم، تصریح کرد: هنوز راه خود را جدا نکرده‌ایم اما در ادامه معلوم نیست.

وی با اشاره به اینکه کمیته وحدت در مراحل ابتدایی کار خود است، خاطرنشان کرد: کمیته وحدت به تازگی تشکیل شده است و بدون حضور نماینده ما مشغول فعالیت است، اما با این حال ما هنوز فرصت داریم که به این کمیته نیرو بفرستیم، اما منطق ما این است که کار را محکم کاری کنیم یعنی اینکه نمی‌خواهیم از عقایدمان کوتاه بیاییم که در ادامه کار با این کمیته با مشکل مواجه شویم.

اسماعیلی ادامه داد: از این رو شرط‌هایی که جبهه پایداری عنوان می‌کند شرط‌هایی برای سهم خواهی نیست و بر عقاید خود استوار هستیم و کوتاه نمی‌آییم و اگر هم این عقاید و شروط ما پذیرفته شود ما به کمیته وحدت هم نیرو می‌فرستیم، اگر پذیرفته نشود نیز از مواضع خود کوتاه نمی‌آییم و در ‌‌نهایت یک لیست جدا اعلام می‌کنیم که به نظر من ارائه دو لیست نیز بد و یا یک ایراد نیست.

این نماینده اصول‌گرای مجلس هشتم همچنین اظهار داشت: جبهه پایداری کمرنگ نشده است و هنوز با قوت فعالیت می‌کند و در انتخابات نیز یا در لیست جداگانه و یا در لیست واحد حضور پر رنگ خواهد داشت، اکنون نیز به فعالیت‌هایش کماکان ادامه می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین