کد خبر: ۱۳۵۷۳۲
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۷
هفته نهم لیگ برتر فوتبال

سومین شکست تیم دایی و صعود تراکتورسازان به رده دوم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز جمعه با برگزاری یک دیدار بین تیم‌های راه آهن شهرری و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه اکباتان تهران آغاز شد.

این بازی که نزدیک به هزار تماشاگر داشت در پایان به برتری 2 بر صفر تیم صنعت نفت آبادان انجامید. 

ستاره تیم صنعت نفت آبادان در دیدار مقابل راه آهن فونیکه سی بود که دو بار در دقایق 57 - پنالتی و 78 برای تیمش گل زد.

قضاوت دیدار تیم‌های راه آهن شهرری - صنعت نفت آبادان برعهده شاهین حاج بابایی بود. او در این بازی به فونیکه سی، امید شریفی نسب و هدایت شهریاری از تیم صنعت نفت آبادان کارت زرد نشان داد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با شکست راه آهن شهرری 13 امتیازی شد و تا رده پنجم جدول بالا آمد، تیم راه آهن نیز با هشت امتیاز همچنان در رده سیزدهم جدول باقی ماند.
 
این سومین شکست تیم راه آهن در فصل جاری لیگ برتر بود.

 صعود تراکتورسازان به رده دوم 

تراکتورسازی تبریز نیز مقابل مس کرمان پیروز شد و به رده دوم جدول صعود کرد. 

این بازی که برای تماشای آن نزدیک به 30 هزار تماشاگر به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آمده بودند با برتری 3 بریک تراکتورسازان تبریزی به اتمام رسید.

برای تیم تراکتورسازی در این بازی خانگی علی علیزاده (17)، رودریگو توسی (22) و فلاویو لوپز (45) گل زدند و تنها گل تیم مس کرمان را مهرداد پولادی در دقیقه 29 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم تراکتورسازی از دقیقه 27 و به دنبال اخراج امیرحسین صادقی با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه می داد.

تیم تراکتورسازی تبریز با این پیروزی 19 امتیازی شد و به رده دوم جدول لیگ برتر صعود کرد، مس کرمان نیز همچنان با دو امتیاز در قعر جدول باقی ماند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین