کد خبر: ۱۳۵۷۳۵
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۴

پرسپولیس از سد صبا گذشت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 18 و 30 دقیقه امروز جمعه با برگزاری یک دیدار بین تیم‌های پرسپولیس و صبای قم پیگیری شد.
 
این بازی که با قضاوت احمد صالحی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد در پایان به برتری 2 بر صفر تیم پرسپولیس انجامید تا این تیم با 12 امتیاز به رده ششم جدول صعود کند.

تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول بازی چهره‌ای تهاجمی داشت و متاثر از این بازی هجومی در دقیقه 12 توسط هادی نوروزی به گل اول دست یافت. 

پرسپولیس پس از این گل چندین موقعیت گلزنی دیگر هم داشت که از آنها بهره لازم را نبرد تا نیمه اول با برتری یک بر صفر سرخپوشان به اتمام برسد.

در نیمه دوم ورق برگشت و این تیم صبای قم بود که کنترل توپ و میدان را در دست گرفت و روی دروازه پرسپولیس حمله می‌کرد اما کمتر صاحب موقعیت گل شد تا اینکه سرخپوشان در دقیقه 90 توسط غلامرضا رضایی به گل دوم رسید.

این پیروزی که با آشتی دوباره مهاجمان پرسپولیس (هادی نوروزی و غلامرضا رضایی) با گلزنی رقم خورد، تیم پرسپولیس را 12 امتیازی کرد و تا رده ششم جدول بالا آورد.
 
صبای قم نیز با 19 امتیاز به سکوی سوم جدول تنزل یافت.

احمد صالحی در این بازی به مازیار زارع و سامان آقازمانی از تیم پرسپولیس و وحید حمدی‌نژاد و محسن بیات از تیم پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

فولاد پس از پنج هفته پیروز شد/ توقف شاهین مقابل داماش گیلان 

نهمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی فولاد خوزستان مقابل فجرسپاسی شیراز و تساوی دو تیم شاهین بوشهر و داماش گیلان پیگیری شد. 

در پایان این دیدارها نتایج زیر رقم خورده است: 

* فولاد خوزستان یک - فجرسپاسی شیراز صفر
گل: رضا نوروزی (56)

* شاهین بوشهر یک - داماش گیلان یک
گل‌ها: منصور تنهایی (89) برای شاهین و جهانگیر عسگری (44) برای داماش

فولاد که پس از پنج هفته طعم شیرین پیروزی را چشید 12 امتیازی شد و به رده هفتم جدول صعود کرد، فجرسپاسی نیز تا رده دوازدهم جدول پایین آمد. 

از سوی دیگر تیم شاهین بوشهر با 11 امتیاز تا رده نهم جدول پایین آمد و داماش با 9 امتیاز خود را تا رده سیزدهم جدول بالا کشید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین