کد خبر: ۱۳۵۷۷۶
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۷

علی کریمی: احترام پروین بر همه واجب است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کاپیتان تیم پرسپولیس ضمن ارزشمند خواندن پیروزی برابر تیم دوم جدول گفت: احترام به پروین و همه پیشکسوتان پرسپولیس برای من و سایر بازیکنان واجب است. 

علی کریمی پس از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه 2 بر صفر مقابل صبای قم ضمن بیان مطلب فوق گفت: من این پیروزی را به هواداران تیم تقدیم می‌کنم که در هر شرایطی از ما حمایت می‌کنند. امیدوارم روند رو به رشد پرسپولیس و بردهای تیم در بازی‌های آینده ادامه یابد.

وی ادامه داد: ما در نیمه نخست بسیار خوب بودیم و صبا حتی یک موقعیت گلزنی هم نداشت. اما در نیمه دوم عقب کشیدیم و دفاع خوبی انجام دادیم و با ارایه یک بازی منطقی توانستیم پیروزی بسیار خوبی را مقابل تیم دوم جدول به دست آوریم.

کاپیتان تیم پرسپولیس با بیان اینکه باید در بازی‌های آینده هم امتیازات لازم را جمع کنیم تا به بالای جدول برسیم،‌ افزود: 100 درصد باید روند تیم ادامه پیدا کند. البته شرایط تیم بازی به بازی بهتر می‌شود و بسیار امیدوارم بتوانیم بردهای خود را ادامه دهیم.

وی در مورد نقش مدیریت جدید این تیم در موفقیت‌های پرسپولیس تاکید کرد: جا دارد به شخصه از زحمات حبیب کاشانی تشکر کنم و برای گروه جدید هم آرزوی موفقیت دارم. طبیعتاً ما هم باید کار خودمان را به نحو احسن انجام دهیم.

کریمی با بیان اینکه باز هم اعتقاد دارد تیم پرسپولیس با بدشانسی لیگ را شروع کرد و همین بدشانسی‌ها باعث نتیجه نگرفتن این تنیم در هفته‌های نخست لیگ شد، در مورد تعویضش در دقایق پایانی مسابقه اظهار داشت: پای من درد گرفت و طبیعتاً هم استیلی وقتی متوجه این موضوع شد من را تعویض کرد. در بیرون زمین هم اگر صحبتی کردم به خاطر فشار بازی بود و اینکه بازیکنان بتوانند نتیجه را حفظ کنند. در پرسپولیس همه برای موفقیت تیم زحمت می‌کشند. عده ای درون زمین و عده ای بیرون زمین و من هم در بیرون فقط تیم را تشویق می‌کردم و موضوع خاصی را نمی‌گفتم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود با علی پروین اختلاف دارد اظهار داشت: من قبلاً جواب این سئوال را داده‌ام. پروین بزرگ ما است و احترامش واجب. البته بقیه پیشکسوتان که در تیم هستند و یا حضور ندارند هم باید به آنها احترام گذاشت.

کریمی در پایان گفت: حضور بازیکنان در زمین بستگی به نظر کادر فنی دارد و این مربی است که تشخیص می‌دهد بازیکن در کجا بازی کند و من هم تابع نظر مربی تیم هستم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین