کد خبر: ۱۳۵۸۱۹
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۴

متن نامه مدیر بانک ملی پیش از سفر كانادا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیر عامل مستعفی بانک ملی ایران كه این روزها سفر به خارج از كشور او به‌عنوان گریختن در پی پیگیری پرونده فساد مالی عظیم در سیستم بانكی یاد می‌شود، در نامه‌ای كه چند روز پیش برای همكاران خود نوشته، با توصیف وضعیت خویش، وعده بازگشت داده است.

متن كامل نامه محمودرضا خاوری به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

جناب آقای دشتی

ریاست محترم اداره كل حوزه‌ مدیریت

با سلام

با توجه به مشكلات عصبی حادث‌شده و بیماری مزمن كه از آن شدیداً رنج می‌برم، متاسفانه قادر به كنترل احساسات خود نیستم كه تلفنی صحبت كنم، وضعیت ‌[ایجادشده] بسیار متاثرم كرد، هیچ‌گاه این همه تحقیر نشده بودم.

خواهشمندم سلام این‌جانب را به همه همكاران عزیز، خاصه جناب‌ آقای قیطاسی و جناب ‌آقای‌ صفا، جناب‌ آقای پدرام‌ و اعضاء محترم هیئت مدیره برسانید.

انشاء‌الله به‌زودی شما و همكاران را از نزدیک زیارت خواهم كرد. لطفا متن پیوست را در اختیار مخاطبان آن فوراً قرار دهید.

خداوند یار و یاورتان باد.»

روز پس از تاریخ این نامه بود كه متن استعفانامه مدیرعامل بانک ملی ایران خطاب به شمس‌الدین حسینی ـ وزیر امور اقتصادی و دارایی ـ كه در آن زمان برای شركت در نشست سالانه صندوق بین‌المللی پول در واشنگتن به‌سر می‌برد، منتشر شد. 

محمودرضا خاوری در متن استعفانامه خود آورده بود: «این‌جانب از طرف خود و كاركنان شریف و زحمتكش بانک ملی ایران با ابراز تأسف از عملكرد "اداره كل امور شعب مناطق آزاد" از محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران عذرخواهی كرده و ضمن تأكید بر بقاء مسئولیت بانک صادرات ایران، به احترام افكار عمومی استعفاء خود را تقدیم حضور جنابعالی می‌كنم.
 
بدیهی است دفاع از شخصیت حقیقی خود را موكول به فرصت مناسب نموده و از خداوند بزرگ توفیق و عزت همه خدمت‌گزاران امین و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواهانم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین