کد خبر: ۱۳۵۸۳۴
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۷

استقلال در تالاب انزلی غرق شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روز دوم از هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 17 و 15 دقیقه امروز شنبه با رویارویی تیم‌های ملوان بندرانزلی و استقلال تهران در ورزشگاه تختی بندرانزلی آغاز شد.

ملوان که در این دیدار خانگی به دلیل بارش شدید باران از حمایت اندک تماشاگران انزلی‌چی بهره می‌برد، مقابل استقلال پرستاره نمایشی فراتر از انتظار داشت و صدرنشین لیگ را با نتیجه 4 بر 2 از پیش رو برداشت.

استقلال در این بازی خارج از خانه خیلی زود در دقیقه هشت توسط آرش برهانی به گل اول رسید. برهانی روی کرنر ارسالی توسط مجتبی جباری از جناح راست دروازه ملوان را گشود و تیمش را با یک گل پیش انداخت، گلی که تا دقیقه 43 دوام داشت و جلال رافخایی آن را پاسخ گفت.

رافخایی روی پاس رمضانی از جناح چپ با ضربه سر دروازه سیدمهدی رحمتی را گشود و بازی را مساوی کرد. در دقایق پایانی نیمه اول ملوان گل دوم را هم به ثمر رساند. بازهم رمضانی در نقش سازنده گل ظاهر شد و پاسی را از جناح راست روی دروازه استقلال فرستاد که علی جراح کار آن را با ضربه سر به تور دروازه آبی پوشان چسباند.

استقلال که در نیمه اول با شکست 2 بر یک به رختکن رفته بود، خیلی زود در دقیقه 3 نیمه دوم توسط میلاد میداودی روی یک ضربه ایستگاهی از چپ محوطه جریمه دروازه ملوان را گشود و بازی را به تساوی کشاند.

بازی با نتیجه تساوی 2 بر 2 دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه 60 امید نظامی‌پور پاسی بلند را برای جلال رافخایی فرستاد و او یک تنه آهنگ دروازه استقلال را کرد. در این صحنه پژمان منتظری برای متوقف کردن رافخایی چاره را در خطا روی مهاجم ملوان دید که این خطا یک پنالتی برای ملوان و اخراج مدافع استقلال را به دنبال داشت.

ملوان در دقیقه 61 توسط رافخایی از روی نقطه پنالتی دروازه استقلال 10 نفره را گشود و ملوان را با یک گل پیش انداخت. این پایان کار نبود و تیم ملوان سه دقیقه بعد این بار توسط محمد نزهتی به گل چهارم رسید.

در ادامه استقلال که شکست مقابل ملوان را پذیرفته بود، برای تغییر نتیجه به آب و آتش نزد و در نهایت با شکست 4 بر 2 در مرداب انزلی گرفتار شد. در این بازی به همان اندازه که بازیکنان ملوان درخشان ظاهر شدند، ستاره‌های استقلال به‌ویژه سید مهدی رحمتی کم‌فروغ ظاهر شدند و از عوامل شکست تیمش بودند.

با این نتیجه تیم تراکتورسازی تبریز با 19 امتیاز و تفاضل گل 8+ بالاتر از استقلالی ایستاد که همین تعداد امتیاز را دارد اما تفاضل گلش 7+ است. ملوان نیز با 10 امتیاز به رده دهم جدول صعود کرد.

قضاوت دیدار ملوان بندرانزلی - استقلال برعهده سعید مظفری‌زاده بود. او در این بازی به مهدی دغاغله از تیم ملوان بندرانزلی و کیانوش رحمتی، آرش برهانی و جاسم کرار از تیم استقلال کارت زرد نشان داد و پژمان منتظری را در دقیقه 60 از زمین اخراج کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین