کد خبر: ۱۳۵۹۵۱
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۰۱:۴۴

مقام معظم رهبری به کرمانشاه می‌روند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امام جمعه و استاندار کرمانشاه با صدور پیامی مشترک از سفر رهبری به این استان خبر دادند. 

آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه و سید دادوش هاشمی استاندار کرمانشاه در آستانه سفر رهبری به استان، در پیامی خطاب به مردم شهیدپرور کرمانشاه اعلام کردند: بی‌گمان این سفر پرنور و لبریز از خیر و برکت منشاء نزول انوار قدسیه و رحمت الهی بر دیار زاگرس‌نشینان غیور و غیرتمند خواهد بود. 

این پیام می‌افزاید: خداوند منان را شاکریم که در سرزمینی زندگی می‌کنیم که بهره‌مند از نعمت ارزنده ولایت و متنعم از نظام مقدس جمهوری اسلامی است. 

آیت‌الله علما و استاندار کرمانشاه در این پیام تاکید کرده‌اند: هم‌اکنون که همزمان با دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج (ع) شاهد حضور امتداد سالاری آل یاسین‌، ولی امر مسلمین، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی در دیار حماسه و ایثار کرمانشاه همیشه سرافرازهستیم. بی‌تردید مردم ولایتمدار و پرشوراستان کرمانشاه که سال‌هاست منتظرند تا غبار قدوم پیشوای عارفان را توتیای چشم‌های به راه دوخته خود کنند، با حضوری حماسی و سراسر شکوه تجدید بیعتی شگفت‌انگیز با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه خواهند کرد. 

امام جمعه و استاندار کرمانشاه در انتهای پیام خود به مردم استان، آورده اند: بی‌گمان این سفر پرنور و لبریز از خیر و برکت منشا نزول انوار قدسیه و رحمت الهی بر دیار زاگرس نشینان غیور و غیرتمند خواهد بود. 

رواق منظر چشم من آشیانه توست/ کرم نما و فرودآ که خانه خانه توست
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین